2023年7月31日 星期一

家中的備用臭草

不常到街市,但有時想煮個綠豆沙,要買臭草,逛完整個街市都未必有售。


所以就要在閒時碰上時,儲備一些。分別用抹手紙包起來,用密實袋袋好,放入冷藏庫。






放了數月,用時取出已狀態欠佳。




再泡浸一會,清洗後就可以用了。




我早就浸好綠豆




燒開水,加入豆及臭草,煮半小時已差不多開花了。


再多煮十分鐘,加糖,又煮五分鐘,就可以吃了。



新鮮臭草以此冷藏法,只能儲存兩、三星期。本身仍可保持翠綠,稍為泡浸,就會回復生機,不會影響食味。

但若儲存太耐,香氣就會大減,正如上面相片的狀態,已回天乏術,變成乾貨。雖然仍有一定的香氣,但比起存放了不到一月的,就遜色多了。

下回都是懶不得,要吃就最好買鮮貨,要不,也只能存一些留待下回再用,可別大手入貨而沒空去煮啊。



4 則留言:

  1. 我都要煲下. 屋企有盒迷迭香, 食極唔完, 而家曬乾佢當香草用

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠豆沙係最易煮開同起沙既,只要浸透D豆就得啦。

      刪除
  2. 回覆
    1. 自己煲固然好食,但外面食都未必唔夠自己煮既好架。卅幾年前,灣仔有家寶寶甜品(在快樂餅店附近),佢既鹽炬雞飯同綠豆沙都冇得輸,我有時去食完一碗,唔好意思再叫多碗,就打包一碗返屋企再食過! XD

      呢間應該係我食過最好食既綠豆沙啦,我一路食住飯,一路望住老闆娘係度煮綠豆沙,佢會一直係度撈浮起既豆衣,臭草味勁足,甜度又剛剛好,齒頰留香呀。

      刪除