2015年12月3日 星期四

香川縣BB奇異果

社企傳來的電郵,一般推廣訊息,我多刪除便了,但今次我讓阿仔看看。




他亦有興趣呢



正好買給孫兒吃



原來奇異果長在樹上是這麼密密麻麻的



日本產的奇異果,真有如介紹的好吃嗎?



平均一粒要十元,絕不便宜。



從中間扳開來吃的麼?



早上打電話去訂貨,下午就送到。



我們訂了八盒試試



倒不像紐西蘭的BB奇異果那麼細小,比想像中大許多呢。




放一個正常尺寸的奇異果作對比



先切給阿仔嚐嚐



我帶了一盒回家,放了兩天才吃。




挑了比較軟身的,用刀刮刮表面的果毛,再清洗一下就吃了。

果肉清甜,皮很薄,真的沒澀味。

7 則留言:

  1. 青果要熟透才會感到香甜不酸澀,這比金果還要好吃得多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 我同事一收到即食, D皮都澀, 但我等多兩日先食, 就好正。

      刪除
  2. 我食過,但感覺好一般,價錢似乎貴咗啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好貴,大隻既有機奇異果都唔駛咁貴。

      刪除
  3. 華~~~成$10粒~~~好貴呀~~~
    不過好味就得啦~

    回覆刪除
  4. 點連皮食呀?! 好似好怪, 你有冇試?

    回覆刪除