2015年12月14日 星期一

午餐會點點心點心專門店

想黎呢間試下好耐架啦,一路都未能成行。咁啱我放半日假,去到都應該過咗飯市,尤其呢間位處佐敦,就更易搵位,所以就安排黎食下點心。




$3位既茶錢,其實唔應該收既,一人倒你半杯茶,期間你唔問係冇人會主動同你添茶既,你去茶記都有杯免費茶水俾你啦。



點心款式唔算多,但呢度只適合人少少,三幾個人咁黎食下野,所以都夠你選架啦。

我坐落,見到隔離檯叫咗籠金沙肥豬仔包,一d都唔吸引,所以冇叫。見佢地都有叫糯米飯,食咗幾啖,剩低晒。除咗因為叫得太多野食唔晒外,都應該唔多啱食。事關我見佢地最後問人攞咗個盒,打包三粒燒賣,大把位都唔裝埋d糯米飯就知啦。



呢度推介牛肝菌花菇包,我都幾想試下。 



一碟兩個,賣相果然100分。



包既質感似方包,唔多似係蒸包。但餡就認真少,食唔出牛肝菌味,反而染花菇色既朱古力粉味就好出。$9一個既話,其實係唔值既,叫做見識過,以後都唔係再叫佢。



燒汁茄子,果然出眾,但無可否認,炸既火候做得剛剛好。



茄子熟到入心,全件熱辣辣,蝦膠亦唔錯,點上微甜燒汁,算係呢度既A級點心。但食完呢件東東,碗底都幾油,要用紙巾抹走先繼續進食。



脆皮鮮蝦腸,有D後悔點咗呢樣。唔係佢唔好食,只係兩個人,一人要啪四舊,份量太多。我帶咗食物盒,預咗點多幾樣點心,食唔晒就打包。但呢款點心係唔適合帶走既,唯有即場啪晒佢。



蝦餃,係唔錯既,但都要打包兩粒走。



賽螃蟹鮮蝦菜苗餃,係咪蒸過火呢? D皮爆晒既,一夾就散。



蟲草花棉花雞,入面既魚肚算係幾高水準,好食!



呢籠黑松露小籠包,認真麻麻,皮唔靚、冇湯汁,大可不點。



後尾我地仲叫咗杯冰鎮奶茶,埋單都係一百八十幾蚊,都唔算貴既。

原來一至五兩點半至四點半有七折,咁就比較值得黎多次啦。





4 則留言:

  1. 食咁多野180幾蚊都算抵!個牛肝菌花茹包整得好神似,驟眼睇以為真係花茹添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做見識識下個包咁啦,幾得意既。燒汁茄子同棉花雞都唔錯,但就咪叫小籠包啦。

      刪除
  2. 哈哈,好似快餐茶樓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鍾意磨爛蓆既,去呢類店食點心就啱我啦。

      刪除