2015年12月2日 星期三

義賣兔仔蛋糕

第一隻兔仔蛋糕出世啦,其實係無心插柳而成既。

我一向都好隨意,務求做到每個蛋糕都有D唔同,所以都會用上不同的元素及配件去完成。

這一款,用上熱情果芝士慕司餅底,配上大紅花糖片、香甜蜜瓜球、可愛白朱古力兔兔牌。




再加上生日牌及m字朱古力牌,掃上透明啫哩就完成了。



既然效果不錯,就繼續做這個兔子系列。



先設計蛋糕面,可愛的兔兔用來送給新媽媽也很適合。



熱情果芝士慕司凍餅,加蘋果糖片圍邊。



添上我的招牌士多啤梨,相得益彰。



試用不同燈光去拍



各有美態



看看那慕司凍餅的側面,夠逼真啦掛?



放到超大給你們看清楚



清簡有清簡好既。



祝福蛋糕牌,其實最百搭。



做一個Melody加蘋果糖片的也不錯啊!



再加多幾片奇異果,整個餅面就豐富起來。這一個嘛,已經成為一個應屆大學業物生的禮物了。



再來一個小清新蛋糕,可用來賀人新居入伙。




換過另一隻造型的兔兔,北海渡牛奶慕司凍餅,配紅桑子糖花及軟糖球,就完成一個簡約蛋糕了。



兩款蛋糕,各有特色,只此一個。若大家喜歡,可以用不少於HK$100購買一個。所有收益,全數撥捐兒童癌病基金。(有興趣的朋友可電郵到maylibibi@gmail.com給我)

4 則留言:

  1. 好精緻啊~而且你好有心呢!

    回覆刪除
  2. 哈哈!我以為起碼有一兩磅,原來.....................不過,真係造得好精緻,我俾100個LIKE!

    回覆刪除
    回覆
    1. 計比例真係兩磅庄黎架,標準庄既只係1.5cm咁上下架咋。

      刪除