2016年8月8日 星期一

油蔴地果欄初體驗 + 新興棧歷險記

街坊約定帶我去果欄見識下,先到馳名粥店整返碗靚粥先!




我有做功課架,呢間店真係講得出條魚既任何部份都可以俾你點黎加落粥度食,但魚腸就唔會有啦,鬼得閒花咁多功夫服侍你咩? 不過,及第粥都唔錯架。



期間有段小插曲,爭D嚇親D街坊。

話說我早就打定主意食魚腩粥,貪佢夠簡單。點知一黎到,我食咗少少魚腩,然後食啖粥,一吞......,大鑊! 今次中伏,好明顯係鯁骨啦!

我同佢地講,我鯁骨添! 有人建議我即刻吞舊油炸鬼推走條骨,我就覺得都係拎出黎好D喎。但眾目睽睽,做D咁兒童不宜既動作可能引人不安,於是我就走咗出店外小巷啦。

我有嘗試去睇下拎唔拎到條骨出黎,後尾唔知佢係跣咗落去定攝住係喉嚨D摺位,好似冇感覺咯喎。跟住我就返入去繼續食野啦。

其實魚腩係連住背脊位既,都好多Y型骨架,一個唔覺意甩咗係D粥度,一囁,就中伏架啦。D街坊仲以為今鋪唔駛去果欄啦,打定輸數同我去急症室添。好彩大步檻過唧!



果欄真係好多人,生果都比較新鮮,價錢會比平日係街市見到既平D。而且可以買到貴價生果,例如日本提子、蜜瓜、白桃等。



呢抽香印提子,要$280,未算最貴,但已經比我所買既水果價錢總和多出差不多一百蚊啦。我大鄉里,食咗一粒,真係大粒到充滿口腔,冇核,亦好甜,只係皮會較厚,但唔會澀。



我買咗2個椰皇啫喱($50)、3個白桃 ($100)、9個桃駁梨($20)、爸爸至愛既超大粒秘魯藍莓($20),只花了$190。仲想買蘋果架,因為太重,冇本事再買多D。街坊仲俾咗幾粒特大車厘子同一個綠寶石我試下,今次都算大豐收。

路途遙遠,拎到返去,有一個桃已被撞爛,要就地正法。下次都係要部署一下,帶埋D合適既容器先出動至得!



食完生果,立即沖返個靚涼,再敷返塊Bibi為我預備既蘋果多酚面膜,舒服晒!

8 則留言:

  1. 以前果欄人雜唔敢去,但我打工個老細好嘴叼,好多時會從日本訂購一些生果、魚生、扇貝帶子之類食品。那年1980,他給我吃的提子仲大粒過茘枝,直情似乒乓球咁上下,唔使講味道當然好啦,聽他說一粒要超過一蚊,那時快餐店吃一隻炸雞髀都係三蚊咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家粒提子要十蚊啦!講真,我又唔多覺佢有幾好食,但桃呢,就真係好好味既。

      刪除
  2. 我都想去果欄見識吓,因為見電視介紹過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都唔知有零售架,因為廿幾年前爸爸都係一箱箱橙、奇異果同車厘子咁買返黎既。

      刪除
  3. 我覺得果欄d生果真係正好多~

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴價生果同市面既差價會大好多,平價野就只係平DD架咋。但就會新鮮D咯。

      刪除
  4. 我以為菓欄只係賣生果俾批發商添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來依家唔駛下下成箱買架啦。

      刪除