2018年7月6日 星期五

住家煎薯餅

買了一份薯仔,用來煮咖哩又太多,留起了一點翌日做薯餅。

蒸熟的薯仔用叉子壓成蓉,可加點鹽及黑椒調味。




免治肉用豉油、鹽、糖、粟粉醃好。

一粒乾蔥切碎



用少許油爆香乾蔥蓉



加肉碎翻炒



炒至肉熟了



把薯蓉放入,在鑊中拌勻,更方便。



可加點粟粉



變成這混合物,我太貪心,肉多放了一點


加入一隻蛋液,拌勻。



用膠袋隔著,用匙羮放一糰在掌心,造成餅形。



放入鑊內慢火煎香,又不是特別日子,沒刻意用模具造型。 



煎至兩面金黃



就可上碟



加在Bibi的飯盒內,配一包茄汁,就是一個簡便的午餐了。









6 則留言:

  1. 呢個薯仔餅好多年前我都已經咁做,只不過是用牛肉碎,同時係用粉漿炸,好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我讀書時就係免治牛肉同蒸熟咗d鮫魚再壓碎,又加d紅蘿蔔粒,撈勻,上漿先炸。都好味架,但要懶就係咁整啦。快吖嘛。

      刪除
  2. 我曾經做過類似的薯餅,不過我無耐性,之後無再整過。

    回覆刪除
  3. 幾好玩喎, 我又試下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味,做法简单,我试下乩,Thx

      刪除
    2. 好味,做法简单,我试下乩,Thx

      刪除