2022年5月16日 星期一

養臭草/洗米水

煲綠豆沙,又怎可以少了臭草的份呢?

但每次要買臭草,就要到街市走一轉。自己種嗎,又怕惹蚊蟲。

碰巧買到新鮮現採的臭草,爸爸就廢物利用,剪個膠水樽,只取用上截,倒轉把臭草放入去,加個外賣茶走時盛煉奶的小盒子做底座。


既可以天天換水,又可以四平八穩地放好,這一束,養了一星期,依然精神抖擻。



近日爸爸愛用破壁機打雜菜湯,洗米水自然不會浪費。

我們會把淘米水用這杯子盛起,剪個塑料瓶底做個蓋,留來浸洗蔬菜。



P.S. 未經發酵的淘米水是不適合用來澆花的,因為若把新鮮的淘米水澆在泥土上,它之後會自然發酵而產生熱量,令花卉的根部受損,可能會好心做壞事呢。

若要使淘米水發酵,應用塑料瓶子裝好,不要擰實瓶蓋(鬆鬆的蓋著就可以了),放在太陽下曬兩星期就可以用了。發酵時會產生氣體,沒扭實瓶蓋,就可以讓氣體釋出。若怕發酵時產生異味,可把橘子皮切絲加進去。發酵完成後,應以1:20的份量,把淘米水稀釋,才可以用來澆花啊!

若想知多一點點,可看這兒

6 則留言:

  1. 我用公司隔夜飲剩既水黎淋花既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮過既水,好似唔應該拎黎淋花既。

      刪除
    2. 我會用水樽裝起一枝水,俾佢放幾日先用。

      刪除
    3. 如果冇隔夜水, 我就會用生水。

      刪除
  2. 回覆
    1. 就好似插花咁,養住架咋。已經養咗兩個星期,想煲就唔駛下下走去街市搵。而且呢個街邊婆仔摘出黎賣既,比較新鮮。有次仲有花蕾添,可惜爸爸搞搞震,拎入雪櫃,搞到人地唔識開花。

      刪除