2022年5月9日 星期一

奇華話梅薑米粉曲奇 (Preserved Sweet Ginger Rice Flour Cookies)

早上收到這包新產品,用米粉做的話梅薑曲奇。

之前食過米做的麵包,但米粉做的曲奇就未嚐過,入面還有話梅薑? 果然是新口味,這就挑起我的好奇心了。



一粒已經是34卡,我剛吃了兩粒,大概1/4碗白飯了!



入面有一粒粒細小又煙煙韌韌的話梅糖薑,味道特別,口感鬆化,同事吃一顆,伴喝奶茶,說很搭呢! 相信配咖啡亦不錯呢!






2 則留言:

  1. 凡係曲奇都易肥, 好邪惡但又好食, 我好少買同食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我甚少買曲奇,除非好特別,多數係人地買俾我食既。

      刪除