2022年8月1日 星期一

蒜泥白肉 (白切肉)

想做蒜泥白肉久已,終於到街市買了一件HK$120的本地新鮮豬腩肉,跟著阿慶師的做法,依樣畫葫蘆。


其實做法不難,把肉洗乾淨,抺乾,略為修整齊。


秘訣是要把底部的筋位用刀切斷,那煮好後,肉才不會卷起來。




一鍋熱水,加入鹽、薑、蔥、米酒,再把肉放入煮半小時就完成了。


沾醬才是此菜式的靈魂,阿慶師的配方是這樣的:



我哪來醬油膏呢? 將就點拍了兩瓣蒜頭做成蒜泥,加點砂糖、生抽、意大利陳醋、一點蠔油及煮肉的高湯,就調好了。


咱家吃,不用太講究,沒花巧,只切走底部較雜亂的部份,墊在碟底,亦沒有把邊位裁整齊,就切成一塊塊擺盤了。

這個醬汁,跟腩肉簡直是絕配。大家吃得不易樂乎,無論用來點灼菜或皮蛋凍豆腐,都十分出色。





至於烚完肉的高湯,別浪費。撿走薑蔥,用來煮個雜菜湯,更是可口。


此菜式絕不費勁,非常易做,又可以預先準備,作為冷盤宴客亦可。


2 則留言:

  1. 我係工聯會學過, 唔駛醬油膏, 最簡單豉油, 醋, 糖就得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實點乜都冇所謂既,隨個人喜好啦,我用蠔油代替,一樣好味。咁梗係比純粹只用豉油,味道會有更高層次啦。烹飪既野,可以講係法無定法既,隨時變都得既。只係有法可依,對少入廚房既人黎講,就方便及有把握D唧。

      刪除