2024年1月15日 星期一

龍年大福,環保延續,舊揮春的二次生命。

大家可記得我去年的2023玉兔喜迎春 - 迷你揮春貼


本著懶得就懶的心情,一於以環保之名,偷懶為實,決定重用這些揮春,讓它多貼一年。



隨意印一些福字圖案



裱上膠面,再剪下來。



一件新衣就完成



貼在舊有揮春上,簡直是完美組合。



一來慳功夫,二來又可以重用。反正我的揮春是有膠面的,貼了一年,仍然新淨如初。果然是好主意啊!




同大家拜個早年,祝大家身體健康、精神爽利!


4 則留言:

  1. 你的福字頗袖珍,但諗深一層,福不論大小,只要有已然滿足了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自細聽人講,話福氣夠用就得啦,反正我都夠傻,傻人自然有傻福,唔駛專登求既。

      刪除
  2. 我係會重用裝飾, office都係. 唔用膠紙唔用blutack.

    回覆刪除
    回覆
    1. 家陣出既雙面貼,係可以重用架,洗返乾淨,就可以用返。

      刪除