2012年5月2日 星期三

不羡仙

爸爸問:搞咩呀?整D咁既字。



都冇咩既,覺得人地寫得幾特別下,咪刻黎玩下咯。




謝蘭生的書法,有少少feel,幾有藝術味呀。




中國字,真係寧舍唔同既。




個羡字可以再寫好D既,但都唔係太唔協調唧。




印係帆布度玩下先:




我細個果陣睇粵語殘片,成日聽到人地話只羡鴛鴦不羡仙,係稚嫩既心入面,相信佢係同情情塔塔有關既。




本意是: 若能似鴛鴦一樣相伴到老,那怕讓你當天上的神仙,也不願為呢!

5 則留言:

  1. 好靚,同埋,多謝你解釋.
    [版主回覆05/02/2012 11:29:28]唔好客氣啦.

    回覆刪除
  2. 我都係第一次聽, 原來咁解
    [版主回覆05/02/2012 19:26:57]粵語殘片成日都講呢句架啦, 只羡鴛鴦不羡仙吖麻.

    回覆刪除
  3. Double Iron Legs2012/5/2 晚上7:26

    時代唔同,感情世界都有變!只怕唔會有好多"似鴛鴦一樣相伴到老"嘅愛侶喇!
    [版主回覆05/02/2012 22:27:58]唔臨老先話離婚已經偷笑.

    回覆刪除
  4. 土耳其他他 - TATA2012/5/2 晚上8:53

    d字好靚呀! 又有意思~
    [版主回覆05/02/2012 22:26:58]呢D字, 呃得下鬼佬架, 所以書法章係好受歡迎既.

    回覆刪除
  5. 年紀越大越體會到呢
    [版主回覆05/07/2012 08:17:25]你咁快就明拿?

    回覆刪除