2013年4月23日 星期二

用雕刻刀臨摹國畫(一)

牛油紙係可以循環再用既,所以我有時都會擦返乾淨,再用黎起稿。


我要升呢啦,做返少少研究生既工作先!

今次我要試下用雕刻刀臨摹國畫,仲要做埋套色章。當然啦,要考慮埋可行性,所以我就搵咗幅簡單d既梅花黎雕啦。




大家都知我畫野幾求其架啦,呢一幅係樹枝既部份,難在多花蕊,細微既部份有好多,加上我為咗慳材料,仲縮到好細黎整。有朋友話: 咁辛苦刻個章,做咩唔做大個D? 反正都係刻咯。



係喎! 做咩咁傻仔,搵咗自己笨添! 越細就線條要越幼.唉..... 真係雕到索氣,分咗好多集去整。


好不容易,過咗好多日終於刻晒個大概。


清埋現場先係最煩既開始,整整下根本都唔知自己雕咗D咩出黎,鑑於太多花蕊既關係,恐防錯手將D要保留既部份唔小心鏟走咗,都係穩陣D,第二朝上一上墨先繼續清埋D碎料。


有顏色就易睇d,執咗一大輪,七點幾搞到九點半,唔記得call人食早餐添。



印出黎,勉勉強強收貨啦。唔再執住啦,第日用先搞啦。



單單睇呢幅,就算冇花瓣,都唔太差吖.

沒有留言:

張貼留言