2015年10月13日 星期二

糙米活力南瓜粉

買了一包糙米粉沖劑





折實$23



有十小包



主要成份是南瓜及糙米粉



看來比較健康



熱量不高,總好過喝三合一奶茶



雖然有糖的成份,但沖出來的味道絕不甜膩。



其實一包沖一大杯水亦不會覺得太稀



我建議大家最好把沖劑放入杯後,先注入少量熱水,用筷子攪勻成糊狀,逐少加添熱水,慢慢攪拌,重複這添水動作直至攪成完整一杯飲料為止。否則一下子沖入大量熱水,粉劑會結成塊狀,不易攪勻呢。(攪拌這些杰身飲料,筷子確比湯匙好用。)




若然你有點餓,又不想吃得太多零食,這些沖劑確是一個健康選擇。

味道頗佳,不嗜甜的朋友最欣賞。

4 則留言:

  1. 雖然糙米粉沖劑有益健康,但我覺得早上飲杯咁杰飲品,遠遠不及一杯奶茶或者咖啡來得有口感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數食輕盈午餐唔夠飽先黎飲。

      刪除
  2. 乜咁啱我都出了一篇糙米的日誌。
    而呢啲沖劑我間中有買,方便就真的很方便,但始終覺得不及新鮮做的好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個似南瓜忌廉湯多D,幾正架。

      刪除