2015年10月19日 星期一

乜咁俾麵

回到家中,見一大袋麵食在廚房。




原來是人家伯母所贈。



上回我們結伴逛美食展,巡例想買點麵食郤被她制止,道有更便宜好吃的麵家介紹,改日給我嚐嚐。

想不到人家這麼客氣,一買就這許多。我估計到工展會開幕,都未必消耗完。

4 則留言:

  1. 嘩……又真係好多喎!
    俾我就要食半年以上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就要睇你係咪好鍾意食麵啦。以一人食兩個麵餅計,都唔駛太耐既,我同爸爸兩個人,當每餐食四個,一星期先食一次既話,都唔駛太耐既。

      刪除
  2. 哈哈!請食麵係藉口,實際係想見你一面至真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係多得佢, 我有排都唔駛去買。

      刪除