2016年5月20日 星期五

糖霜曲奇初體驗

咁大個人第一次玩糖霜曲奇,如果唔係有人撩起,睇怕我都唔會走去玩D咁野。




呢幅係資料圖樣 ,哈囉媽咪嬰兒系列。



我唔係佢粉絲,但既然呢堂係做呢樣,焗住玩下啦。呢盆係搣匙既示範作,有同學話驚自己到時交唔到差,都有呢幅頂住喎。



我地最主要係學基本技巧,同埋認識先後次序。



我係話頭醒尾既,做過咁多手作,呢D野難唔到我既,只差時間去練下唧。



話咁快就過咗大半時間,我地都畫得七七八八。



D同學都好俾心機架



呢隻木馬真係可以企係度既,如果有take 2既話,我一定唔會咁設計。



整完就放入風乾機吹下,等D糖面快D乾。可惜我地中間果隔原來係放唔入隻馬仔架,我就係咁將隻木馬壓壞咗。



走時有紙盒提供,我鋪了廚用紙在盒底才放自己的餅餅。



第一次整係咁上下啦,大家有冇發現有咩唔妥呢?



我一早就坦白重寛架啦......

就係工人褲Kitty

冇扣鈕呀!

我都話咗我唔係佢粉絲黎架啦!

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢樣野果然令到D媽咪迷好開心。

      刪除
  2. 回覆
    1. 大部份人都唔會捨得食,只有小朋友先會毫不考慮大啖咬。

      刪除
  3. 整得好靚呢!♥(ฅ'ω'ฅ)

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身造型簡單,大家都會做得好。

      刪除