2016年5月13日 星期五

Book Binding - 進入完全修理模式





上星期,工場錯配粗線給我去釘裝這本甩皮甩骨的書,我質疑這麼粗的線怎成?回應只是:粗線更結實。我沒甚經驗,只好照做。誰知釘完後變得太厚,根本裝不回原來的書殼。白費功夫,好沮喪。

一星期後,我自備幼線,實行再接再厲。



每一手書我都盡量繃緊一點,一面釘裝、一面祈求不要再讓我失敗。



全書釘裝完成,要先測試厚度,幸好還可以,才鬆了一口氣。



用板夾好,壓實才上膠。



很認真地填補所有隙縫



乾透後御下所有紙板,再多抹一層膠,粘回書殼內。為免移位,多放兩塊磚壓實。



看,成功了!



實在太令人感動



終於一手一腳做妥了,很有成功感呢!




4 則留言:

  1. 哇, 要唔要好大力?
    但裝裱之後好靚, 好pro

    回覆刪除
    回覆
    1. 我渣雞都冇力既,所以唔駛死力既,要重型力量就搵石去壓就掂,只係還原真係要花好多功夫咯。

      刪除
  2. 我舊寫字樓啲冊薄用到甩皮甩骨,如果有你呢種技術就真係掂晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果種類似大帳簿既釘裝方式,都幾煩下架,本野咁大,裁板都比較辛苦。

      刪除