2016年10月24日 星期一

簡易版鹽燒鯖魚




你地有冇買鯖魚黎整

我上回在超市買,一包兩大片都只係十一蚊($22兩包),好抵食。

上面個飯盒就係半片既份量。我通常一開二,方便反身。

煎鯖魚想唔腥,其實都好易。

唔駛醃既,解凍後沖洗、用廚紙吸乾水份;熱少少油,煎至兩面金黃,反身後灑少少鹽及胡椒粉在魚上,當兩面都已經金黃色,就可以在鑊上贊少少紹酒(要俾d魚掂到喎),加蓋焗十零秒就搞掂。

魚皮脆卜卜,又唔腥,好食!

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 去日本料理店食,俾一片你都要五、六十蚊,好唔抵。

      刪除
  2. 聽你講唔難做,但鯖魚係乜魚我唔知啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咁死懶,難做就唔會做架啦。據維基講:鯖魚, Mackerel,又名青花魚、花飛、油胴魚,古名鮐、𩼅。是一種很常見的可食用魚類,出沒於西太平洋及大西洋的海岸附近,喜群居。在中文語境下要注意區別於中國的四大家魚之一的青魚,在浙江沿海地區,此魚被稱為青占魚,也常常寫做青魚。

      刪除
    2. 你寫了條魚個英文名,我知啦,在這裡也有,一條大大條都係十數元而已!

      刪除
  3. 我估食前再唧啲檸檬汁重正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定係,但我唔會專登預備啲咁野。

      刪除