2016年10月19日 星期三

晚餐 @ 越泰 Viet Thai

以為簡簡單單跟朋友一聚,沒想過食物質素這麼差勁。







招牌海南雞飯的雞沒味道,飯亦只微暖。




勁大風的冷氣一直吹向明爐魚,火苗都跑出碟外,一路燒也不熱,未吃到一半已熄滅,要請人添火。



員工表現不悅,要換火就翻白眼。至於魚的肉質亦不大好,$168一條烏頭,只是街市一般賣的較小的一條,索價太高。以此價錢,應予好一點的貨色。




蝦餅肉質死實,粉重而中心不熱,外表的麵包糠明顯翻炸過火了。是午市賣剩的貨嗎?




想點客菜蔬,只得上湯蘿蔔及生菜可選。所謂鮮蝦柚子沙律,開半的蝦仁呈透明色,明顯是雪藏貨,不靠魚露又是沒味道的貨色。




只得軟殼蟹米紙卷及越式春卷尚算正常,但味道只是一般。




看食評說常客滿,但觀所見,不單不滿,樓上雅座亦未開放。

食物質素如斯,十分失望的一餐

8 則留言:

  1. 我看過劣評的食評,朋友極力推介,去試試,果然很好,食評不能作凖,有時很主觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,就係睇過食評話好先去,點知係咁。

      刪除
  2. 呢餐樣樣都不及格,咁會唔會小費都給少啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐有人請,所以唔清楚幾錢。

      刪除
  3. 我試過留唔多滿意食評, 已經寫得好客氣, 都唔比登, 我以後唔信開飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我條氣真係唔順先寫呢篇野,但佢俾我登喎。

      刪除
    2. 係呀,我都有係Openrice出呢篇。

      刪除