2016年10月14日 星期五

Lunch @ JW's Cafe

家姐生日,當然要帶佢去食好野啦。

佢堅持只肯午餐先應酬我,咁去邊好呢? 就專登放日假,近近地去金鐘食啦。



食自助餐,我事必飲碗熱湯先,今日有三款:粟米羮、合掌瓜老火湯、忌廉南瓜湯。三款入面,以合掌瓜湯較為出色。




上面四款,我只選吃魚,意想不到的好味,一D都唔鞋。



燒牛肉,唔啱我。




魚生片有五款,選吃四片,普通啦。冇胃納再encore。其他壽司款式,我一件都冇食過。



沙律菜,只吃了一片羅馬生菜。 



原本想食西班牙火腿夾蜜瓜既,可惜覺得四款都太肥,唔想食。



冷盆十分豐富,幾款蟹、翡翠螺、青口、蝦等等,我淺嚐了蟹鉗及一隻蝦。



水果數款,我只吃了菠蘿,甜! 



另一邊的沙律,我只要了水牛芝士蕃茄及一片黃椒。



吃得最多是茄子,我的最愛。



這個自助餐的回本項目,花膠。我只吃了一片。



我最喜歡吃萬豪的乳鴿,所以要了兩件。



開邊大蝦,賣相吸引,但比較鞋,真係晒咗D食材。



這就是我的是日冷盆。



甜品我只吃了焦糖燉蛋、一茶匙Tiramisu、兩粒菠蘿。



可能是因為我既童年陰影啦,Bread Pudding係我地上烹飪課其中一道菜,因為不愛甜食,當年自己做,新鮮出爐,都十萬個唔願意食,到今天都不會自願食。



其實甜品櫃都有相當多選擇,但我只吃了一款。



後勁不凌厲,只多吃一條菜、茄子、一粒魚及一粒燒賣。燒賣吃了一小口,出位幫家姐取辣椒油,侍應已經為我收起了。



家姐相當好胃口,吃了一大隻麵包蟹及其他食物,除了吃兩匙飯,還吃雲吞米。



這是她的自選甜品組合,再加上哈仔雪糕。



我就喝一杯香片、啖一杯雪糕作結。 



吃自助餐不是我的強項,但我喜歡食物選擇多樣化。縱使我只吃得很少,能享受自由挑食的時光,也是幸福滿滿的啊!

4 則留言:

  1. 眼闊肚窄,我已減少吃自助餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會亂拎食物,係咁意就算。但家姐喜歡,咪陪下佢咯。最緊要佢開心!

      刪除
  2. 哈哈!睇嚟你收唔返成本喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乜可能回本得架?帶家姐去食好野先係大前題。

      刪除