2016年10月5日 星期三

九龍城寨鱻魚湯料理

中秋日放早,下午已跟同事飽餐一頓,回頭又有散水甜品。所以晚餐就約爸爸吃得輕盈點啦。

上網搵食,我找到新墟的這間魚湯食店。




爸爸一坐低就指定要點這碗四寶麵啦。



我覺得自己未必可以征服一大碗,就想點吃別的。



這兒的套餐索價不高,眼見鄰桌食客點了蒸魚餐,賣相不俗, 還可選米線或米粉,更配有餐飲,抵!



之前資料搜集,被蠔仔肉碎泡飯吸引而來。但郤點了魚腩泡飯。



轉頭廚房回報魚腩售罄,心大心細下,點了招牌墨魚丸王配墨汁魚麵。



其實墨汁魚麵不是麵,是加了墨汁的長條型魚蛋,爽口彈牙。



跟爸爸交換墨汁墨魚丸,加上鮮美魚湯,噢,太好味了!



這個鮮魚湯自選餐,下午茶亦有供應。



另有精美小食及下午茶餐。兩位來,點兩碗粉麵,加一個小吃及菜,已足夠。



田園時蔬,取價合理。



等我,一定會帶人再來幫襯。

6 則留言:

  1. 墨汁魚丸鱼麵,都係第一次見聞,有机會要試下!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好食既,唔加辣椒油,飲埋D湯仲得。

      刪除
  2. 魚湯比其他湯底鮮甜,咁呢間料理喺屯門定九龍城?抑或兩度都有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 屯門呀!不過灣仔軒尼詩道254號地舖都有間。

      刪除
  3. 我常常都煲魚湯,如果我喺香港,我諗我一定去試下,尤其是那些墨魚丸麵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我都成日煲魚湯,但依家少煲,就外求啦。

      刪除