2016年10月17日 星期一

快速薯粒蛋餅

二人世界,煮小菜,其實不難。

一隻奇異果差不多大的薯仔,切成薯粒,攤開放在碟上迅間蒸熟。




攏成一堆、加點黑椒及鹽撈勻。(我用的是彩色胡椒,所以有紅色點點。)



打勻一隻雞蛋,加入薯粒,撈勻就有大半碗。



燒熱鑊,放點油,倒入薯蛋漿。



一邊成型後反身,噢! 我的拋鑊技術也不賴啊!



因為薯粒本身是熱的,只要蛋漿凝固,基本就完成。將另一邊煎香,就可上碟。



放點蕃茜裝飾一下,色香味全。這一味,經濟抵食,成為$2!

8 則留言:

  1. 如果加少少鹹牛肉,我諗仲好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮餸既野,豐儉由人。可能我出自大家庭,睇住家姐買餸煮飯,要夠食又不重複,習慣晒,所以多從最基本實踐。其實想加咩都得,單單用蛋,已經可以有無限可能。

      刪除
  2. 照睇都幾容易做喎,正如SHU兄所講 ,可以加入其他元元素,味道會更加多元化!得閒我都要試試。

    回覆刪除
  3. 正,又學多一味簡易菜餚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度要符合初哥入廚既原則,應該人人都整到架。

      刪除