2022年8月15日 星期一

美食博覽2022

一年一度既親子活動,總要去一趟。 



我覺得自己進化咗,只係買咗兩罐豆豉鯪魚$29,一樽馬友鹹魚$150,兩pack豬扒+兩pack豬展$100,一支飲品$10,兩包青衣魚柳$100,同埋一小杯布丁$12。

又買咗五張美心月餅券,三張同事既,一張送人,留一張俾自己。抽獎抽咗兩盒仔蛋捲同埋一包豆蓉鹹蛋黃冰皮月餅。第二日就食晒,美心既蛋卷都食得下喎!

咁既份量,我去一次街市都唔止啦,Bibi話我已經八風吹不動啦!

第二日食咗包波蘭豬扒,唔錯喎。而D豬展呢,亦相當滿意,我開咗一包,一舊用鹽醃咸佢,留返第日煲粥;另一舊切片,普通調味,用咗一半黎滾蕃茄薯仔紫洋蔥加娃娃菜湯,仲加咗少少金華火腿,已經好夠味,煲完出黎既豬展,肉質嫰滑,意想不到的優質。

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實都冇咩特別好行既,又唔可以除口罩,冇咗試食環節,又冇得現場買嘢即食,氣氛就冇咁熱鬧。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我冇駕駛執照既,所以我屋企冇車仔。呢度濕濕碎,我基本上自己去街市都拎得多嘢過佢。

      刪除