2012年6月11日 星期一

BB口金民族風

呢個係贈品,我諗應該係4.5CM口金黎。



自從自己哎吔叫做識畫紙樣,就膽粗粗,自己黎啦。



其實我初初係畫咗一個苗條D既,但個框已經咁細,個包身仲咁苗條,真係唔放得幾多個銀仔喎,咁就同佢局部增肥啦。



貪心,又走去剪人地塊布。今次我取向同啡色既雲紋做主打。



熨棉樸果陣唔少心熨歪咗,冇得marn,咁唯有小心D,盡量就返,對返位。



整完出黎,簡直係完美呀! 兩邊都咁啱key。



咁就咋咋臨同塊裡布合體啦。



整完先知,原來屋企果個金色框係細好多架,唔可以用,仲懶醒將上面個框留係公司唔拎返黎添!



又拖佢幾日,終於都拎咗個框返去啦,咁就做埋佢啦.





籮pad比較大,原來身裁麻麻咋喎.



但佢側邊就好靚啦.




內籠載貨量都唔大,好彩加闊咗咋!



雖然我咩都貪細,但老實講吖,口金最細都係做6.5cm好啦,再細d,個框就唔夠幼細,做出黎就唔夠靚架啦.

9 則留言:

  1. 嘩!好講究喎!仲整得好靚呀!勁!
    [版主回覆06/11/2012 09:05:03]但一d都唔實用, 唔裝到d咩.

    回覆刪除
  2. 見過有人用細size 口金加條錬來當頸錬帶的
    [版主回覆06/11/2012 10:59:43]但戴咁大舊野係心口又好似好怪咁喎. d同事就提議用黎做匙扣.

    回覆刪除
  3. 叻叻~~
    [版主回覆06/11/2012 11:01:13]手板眼見功夫黎之麻, 有咩叻唧?

    回覆刪除
  4. 博師奶Mrs.blog2012/6/11 上午11:34

    Wow~~好靚呀!仲好鍾意個pattern!!!
    [版主回覆06/11/2012 11:57:49]係影相出黎唔覺佢既瑕疵咋!

    回覆刪除
  5. 咁細都做到,勁呀!靚又掂.俾90分.
    [版主回覆06/11/2012 13:36:18]仲有細d架, 不過我唔會整啦, 太細唔靚既.

    回覆刪除
  6. 身材真的麻麻~上半身肥番D會靚好多~~

    我都好欣賞你揀布既眼光!!!!!
    [版主回覆06/11/2012 17:52:47]d布全部都係大家既貢品黎, 我未買過架!

    回覆刪除
  7. 真偽勁, 又多作品.
    [版主回覆06/11/2012 21:20:58]家陣又唔駛教班,又冇堂上,又唔駛整野義賣,Bibi又唔係香港,我梗係得閒玩啦!

    回覆刪除
  8. Double Iron Legs2012/6/11 晚上10:19

    勁呀 ! 好靚呀!
    [版主回覆06/12/2012 08:49:27]

    回覆刪除
  9. 好靚呀!好叻!
    [版主回覆05/14/2013 06:19:29]你都整下啦,好易架咋,搵返前面口金頭幾篇,我講得好詳細既,人人都做到架。

    回覆刪除