2012年6月29日 星期五

紫蘿蘭係要修下既

雖然我唔多識種花,但公司四維都係紫蘿蘭,我對咗廿幾年,經驗話我知,紫蘿蘭既葉唔修剪下係唔得既。

我呢盆原本係迷你種黎,唔知係咪我個位光線勁呢? 佢D花同葉都比佢既母株大得多。



到咁上下日子,就要剪下最底果一叢葉。





剪完之後,就將中間生出黎既葉撥開少少,等D葉生長得好D,又伸展得好D。




呢D就係剪出黎既葉啦,我閒閒地都會剪走咁多架。想再培植新苗,就可以將莖浸水,經過一段時間,佢就會長出根同葉仔,等D葉仔有黃豆咁大粒,就可以上盆架啦。




呢D我唔要啦,如果下下都浸葉既話,邊鬼個得閒種咁多喎。

唔怕老實同你地講吖,有時一枝葉莖,可以分出幾盆仔架。我呢盆就係其中一位同事浸開既苗度再分出黎既,佢話要掉喎,咁我咪勉為其難種下咯。

家陣咪種得幾靚咯!

17 則留言:

  1. 超靚呀!
    [版主回覆06/29/2012 09:21:49]原來你打呢幾個字 "超靚呀!" 係有機會俾雅虎自動放去雜件箱架, 下次咪制啦.
    [版主回覆06/29/2012 09:20:45]好易種.

    回覆刪除
  2. 我家種的莧菜都係一樣, 從朋友家中拿了一枝莖浸, 再插入泥中, 就長出很多莧菜, 十分粗生
    [JJ先生回覆06/30/2012 07:35:51]我現在常常有得食.
    [版主回覆06/29/2012 10:11:42]係呀, 莧菜真係好粗生架, 好似野草咁.

    回覆刪除
  3. Double Iron Legs2012/6/29 下午2:57

    從來靚靚嘅紫蘿蘭去到我手就無好收場,所以唔敢再種,費事又做摧花手!唯有睇吓人家嘅好嘞!
    Anyway, 你呢盤種得好靚呀!羨慕中!
    [版主回覆06/29/2012 19:23:30]或者你只係冇用定確既方法去種唧. 蘿蘭其實係好易打理既植物黎, 只要唔好淋水果陣, 整濕佢既葉得啦, 所以我地會用個嗞咀, 淋落D泥度, 唔駛成日淋水架, 只要隔幾日, 逗下盆野, 覺得佢輕身, 或者輕輕按下D葉, 覺得佢唔夠挺, 先淋水, 一淋就淋到佢瀨晒尿, 咁就好幾日都唔駛再淋啦, 幾方便呢. 我有D同事衰到放係窗邊, 眼尾都唔睇下, 連葉都唔剪, 佢都夠膽一路開花架.

    回覆刪除
  4. 以前同事話種紫羅蘭呢, 要好有心機, 又要o甘, 又吾可以o甘, 所以, 我而家只打理水種植物咋.
    [版主回覆06/29/2012 19:21:45]紫蘿蘭其實係好易打理既植物黎, 只要唔好淋水果陣, 整濕佢既葉得啦, 所以我地會用個嗞咀, 淋落D泥度, 唔駛成日淋水架, 只要隔幾日, 逗下盆野, 覺得佢輕身, 或者輕輕按下D葉, 覺得佢唔夠挺, 先淋水, 一淋就淋到佢瀨晒尿, 咁就好幾日都唔駛再淋啦, 幾方便呢.

    回覆刪除
  5. 我果盆旁邊既菜枯晒又未生新既, 我又成日唔記得淋水.... >_<
    [版主回覆06/30/2012 08:21:35]叫左你剪架啦,家阵要狠心D,剪不健康既,淋返水,睇佢啋唔啋你。若冇起色,就要起盆,整走晒D泥,用水浸住根部,等佢状态好返,再上盆。咁就可以救返佢。

    回覆刪除
  6. 你盆紫羅蘭好靚呀!!
    [版主回覆06/30/2012 08:13:42]未算靓,其他同事种的更正。

    回覆刪除
  7. Kenix 小菠蘿昕2012/6/30 凌晨12:00

    我有點意思放一些植物在公司~~感覺好似清新一點呢.
    [版主回覆06/30/2012 08:11:57]我地公司,系好多人种左植物架。

    回覆刪除
  8. Pandora 香傭講法文2012/6/30 凌晨3:41

    開得好^^
    [版主回覆06/30/2012 08:09:18]

    回覆刪除
  9. 我以前也有種, 後來分枝太多,沒有時間打理, 全枯了!
    [版主回覆06/30/2012 16:59:59]我如果多咗盆, 一有人話有意思要, 我即刻連盆俾咗佢, 就算得一盆, 我都肯架, 咁就可以成日換畫啦.

    回覆刪除
  10. 午安呀 ~ May姨,您好嗎?祝回歸假期愉快!
    [版主回覆06/30/2012 16:59:13]今日係大HEA日, 我竟然一個晏覺訓到四點呀!

    回覆刪除
  11. 以前都接收過人地唔要的,初時都幾好,開過一兩次花,後來我怕它迫換過大一點的盆,之後就死了!人地話紫羅蘭係公司種得好,係屋企種唔係幾惦!唔知真唔真
    [版主回覆06/30/2012 19:44:27]我諗最主要係通風好唔好既唧,係佢室內植物,專家話唔可以太大陽光照射。但我公司乜人都有,亦咩位都有人擺,好明顯,佢係好鍾意光線既,通常燈光強一點既地方,佢係會生得茂盛D既,而距離光線遠一點既呢,就會長高一D,希望爭取光線吖麻。我亦有同事擺係大太陽射住既地方,又唔見佢會死喎。我相信佢唔會喜歡太熱就真! 係屋企既話,有機會歎下冷氣既話,佢應該冇咁多投訴既。但要記住,咪成日淋水呀!

    回覆刪除
  12. 美樂人生 Wwai Wai's Piano2012/6/30 晚上8:40

    種得咁靚,你每天見到一定心情靚晒了!
    [版主回覆06/30/2012 22:05:21]英雄見慣亦常人, 所以我會間中換畫, 種過第樣.

    回覆刪除
  13. 紫羅蘭係要有冷氣的地方先可以全年種...夏天好易熱死...我已經放棄咗...
    [版主回覆06/30/2012 22:04:52]咁我都有同事拎返屋企種既, 而公司有時放假連續好幾日, 冇冷氣, 都唔見得佢地會瓜.

    回覆刪除
  14. 我都種過紫羅蘭架!不過而家我家小姐養咗隻貓,我嘅流星花園比佢毀滅咗喇!原來兩者不可共存架!
    [版主回覆07/01/2012 11:19:50]我都知D貓會食草既, 但乜唔係佢地覺得自己有事先食咋咩? 咁你不如種D佢地岩食架啦.

    回覆刪除
  15. 又真係種得幾靚喎
    [版主回覆07/03/2012 11:06:18]佢持續高企咗幾個月啦, 家陣都開到水尾lu.

    回覆刪除
  16. 我覺得呢隻花好難種...係公司就種得鬼咁靚,,,拿返屋企就c鬼晒,,,浪費晒我d心機..激c我..,請問點先可以係屋企都種得咁靚呀?定係一開始浸葉時要係屋企浸,屋企開始呢...?我種過無數次,...次次拿返屋企就死左...係花店到買返屋企不久又係c鬼左...搞到我冇晒心機...
    [版主回覆07/10/2012 17:57:32]咁我又冇做過實驗喎, 但嬸嬸果d都有拎返屋企既.

    回覆刪除
  17. 仲要開著冷氣先長命d....真係死火......難搞嘅花....
    [版主回覆07/10/2012 17:56:42]所以適合放係公司咯.

    回覆刪除