2012年6月14日 星期四

免費午餐 - 陶瓷刀

係FB見到ANN用陶瓷刀做實驗,切完D矮瓜係唔會變色既,幾正喎,我雖然早就聽聞過有咁既事,但始終都冇用過。

早前逛百佳,好奇去部機度check下自己張卡有幾多分,竟然有8,010分咁多,儲咗幾個月,原來唔覺唔覺有咁多分。再行到貨架,見到一套兩把果刀,用8,000分就可以免費換到。一於換返黎玩下啦!



其實應該買埋個刀架既,但我唔夠分換,連加錢買都冇資格,咁唯有隨緣啦。




其實陶瓷刀出咗好多年架啦,初初係永安,見到推廣員拎黎切毛巾,真係幾搞鬼架。但當時售價實在太貴啦,所以諗都冇諗過要買。

依家唔駛錢換就冇所謂啦,一於換咗至算。但原來都有D要注意既地方架,我諗我只會用黎切下生果同熟食既唧。大小不良咁論盡,容乜易兩下俾佢地搞掂架。




平日切生果/熟肉我就係碟上切既,咁好啦,反正屋企果塊砧板都夠期啦。就買過塊砧板啦,點知買完塊紅A,先見到外國果D強勁版,要幾百蚊先一塊,要好好考慮下。樓下Three Sixty有得賣,大塊既要千幾蚊架,或者留返聖誕節叫阿仔送都好喎。




暫時將佢地放入櫃入面先,等遲D先開出來玩。

5 則留言:

  1. 嘩!儲咗咁多分,犀利呀!
    [版主回覆06/14/2012 16:48:33]我都唔知儲咗咁多分架.

    回覆刪除
  2. 以為你會買陶瓷刀添!
    [版主回覆06/15/2012 09:02:39]呢兩把係換返黎架, 其實屋企用開既刀仲用得, 我又冇理由掉咗佢架. 不過聽聞陶瓷刀切野唔會氧化, 見有分咯, 咪換咯.

    回覆刪除
  3. 把陶瓷刀好似好靚咁喎^^
    [版主回覆06/16/2012 08:34:17]我諗都應該好用既, 但我未有刀架, 唔開住啦.

    回覆刪除
  4. 真係好利架,我不經意地摸了一下刀刃,就被割傷了流血。
    [版主回覆06/18/2012 08:42:22]嘩, 咁真係要好小心至得咯.

    回覆刪除
  5. 好利的, 要小心用!
    [Cat回覆06/19/2012 09:44:44]小心就okay! 而且真係幾好用!
    [版主回覆06/18/2012 19:25:31]個個都咁講, 鑋係有D驚驚地.

    回覆刪除