2012年6月21日 星期四

我的第一粒布包鈕

早上收到新玩具,雖然唔係幾好意思又要人破費,但都好多謝你咁睇得起我,梗係要即刻趁食晏果陣玩下啦!

參考咗專家網友既製法,一於膽粗粗就行動啦。有理冇理,係咁意剪個圓形出黎,冇認真度過D咩尺寸架,斷估冇痛苦啦。線就係一個做緊口金既同事度撻既,針就係另一位同事既,布呢,都係人地提供既,呢度要乜有乜架。



係咁意沿住圓圈縫一行走針,我斷估如果針步平均D,到要收緊線頭時就會靚仔D架啦。但正宗方法應該先用透明膠片裁出紙樣,標出中心點,跟住睇實花紋對正中心點,先好裁剪既。



反轉佢,係咁意收緊少少線先:




放個面胚入去,凹位向上。




跟住就可以扯緊D線啦,我好穩陣既,挑幾下回針,等佢一定唔散。呵呵,真係度都未必咁啱位呀,你睇下:




跟手就可以放底座啦(請留意佢有一圈凹入既位架):




我好驚佢唔夠實,係底座既底塗咗少少UHU,先放佢入去,再施壓。




咁都未算喎,人地話仲要氹氹圈係檯邊施壓,將外框既邊壓入底座既凹入位,令外圍抓得更實。




反身睇下,完成啦!都算幾靚仔喎。




需然D波點位唔係好正中,咁我冇對位麻,係咁上下啦。

再整粒大少少既,幾靚仔!




多謝有心人分我玩具,無以為報,為你趕製一個玉璽.



雖然簡單,請笑納!


8 則留言:

  1. 乜你公司好似個百宝箱咁, 乜都有架
    [版主回覆06/21/2012 08:41:05]人多丫麻, 只要你問啱合適既人, 就會有你需要既野架啦.

    回覆刪除
  2. 好得意喎.
    睇怕都無咩手作仔難到你咯, 呵呵,
    [版主回覆06/21/2012 10:18:04]其實呢d係古老當時興既野黎, 我細個果陣, 呢d東東不知幾普通, 我地做衫都係用布包鈕既, 連腰帶扣都係布包同款架, 以前興丫麻.

    回覆刪除
  3. 你間公司真係要乜有乜!
    個玉璽好靚呀!份回禮咁靚,以後大把人爭住送禮物俾你呀!wakakaka~~~
    [版主回覆06/21/2012 10:55:00]咪傻啦, 其實都冇乜人送野俾我既唧.

    回覆刪除
  4. 份回禮禮物好有心思啊﹗你都好有心,抵人送野俾你既﹗
    [版主回覆06/21/2012 21:29:08]邊個錫我, 我知既!

    回覆刪除
  5. 我都買咗一包嚟玩呀~
    [版主回覆06/21/2012 21:28:46]玩少少, 當懷舊咯.

    回覆刪除
  6. Moonwalk Kitty2012/6/21 晚上8:58

    我見媽咪後生D嘅衫,粒布包鈕係下面個底座都包薄布架。
    [版主回覆06/21/2012 21:28:25]係咩? 我地以前果個年代係唔會咁架喎, 一般呢, 都係上面包布, 下面金屬或者膠既.

    回覆刪除
  7. 好靚呀!
    [版主回覆06/21/2012 21:36:58]好易做架咋.

    回覆刪除
  8. 真係古老當時興,懷舊下都不錯
    [版主回覆06/23/2012 10:32:20]係, 幾好玩.

    回覆刪除