2012年6月5日 星期二

它來自土耳奇/希臘

阿仔去完旅行返黎,買咗手信俾我。

呢套香料,第一包唔曉,第二包係海鹽,第三包係九層塔,第四及五唔識,第六包係辣椒,最尾果包應該係百里香。



我知道果D係混合香料黎,背頁都有講佢地既用法既。我少煮西餐,都係過戶俾嬸嬸,等佢返去做下實驗把啦。




衰仔吖,真係估佢唔到,竟然識得買蕃紅花俾我玩! 咪睇小呢度得1g呀,要成一萬五千朵花,先可以做出100g既蕃紅花架,所以呢度都要150朵花先做到呢個份量既。有興趣知多d既,可以睇呢度: http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%95%AA%E7%B4%85%E8%8A%B1




仲要係有機既添! 等我都學人整色整水咁煮飯先。不過,都係等埋Bibi返香港我先整啦。




呢盒果仁,咁C大,如果等我地一家三口搞掂佢既話,未食到一半就會變壞架啦。




土耳奇特產,都幾貴喎,為起上黎都要成二百幾蚊。但佢勝在冇乜虛位,係全盒裝到滿滿既。




係公司行一圈,分俾大家試下,剩返盒底呢D,夠我地一家三口食架啦。




原來榛子最好味,雖然細粒D,同一般食開既好唔同,確係新鮮又優質呀。

7 則留言:

  1. 好地道的手信,正~~!!!!
    [版主回覆06/05/2012 09:01:14]總好過送擺設吖麻.

    回覆刪除
  2. 嘩, 你老細真係買左...超級多...手信比你啊
    [版主回覆06/05/2012 10:21:06]都唔算好多唧.

    回覆刪除
  3. 超多手信,正呀!
    [版主回覆06/05/2012 14:42:34]實實際際, 可以食咗佢.

    回覆刪除
  4. d混合香料啱哂煑餸。
    [版主回覆06/05/2012 20:09:36]真係唔錯架.

    回覆刪除
  5. Double Iron Legs2012/6/5 晚上7:44

    D nuts 真係會食唔停口 o架!
    [版主回覆06/05/2012 20:10:06]我都有節制力既, 所以只會隨意食幾粒架咋, 分晒俾人食.

    回覆刪除
  6. 香料用黎醃肉就最好呀.
    [版主回覆06/05/2012 20:43:14]冇錯, 但Bibi出咗門去做暑期工,得返兩老,咁不如俾嬸嬸玩啦,佢屋企差唔多日日都開大餐架,十個八個人食飯閒閒地既,都係佢啱玩D。

    回覆刪除
  7. 喂!May姨大姐大!個仔買嘢比妳,妳都話佢係衰仔,咁!妳小心冇下次喎!
    [版主回覆06/07/2012 10:55:20]去旅行要買手信係一種負累黎, 佢一年出咁多次門, 如果唔係咩特別地方, 我都唔預佢買野返黎架, 大家相處時, 會好好對我已經夠架啦. 所以我都好錫佢, 盡量打點好佢既一切.

    回覆刪除