2012年6月20日 星期三

嚐味

商場一個鋪位封住好耐,又話會開一間叫嚐味既食店,姍姍來遲,終於都係8/6/2012果日開咗啦。



睇過餐牌,卅零蚊碟飯,例湯/熱飲就加$3、凍飲加$4,都好合理。




我試過同一集團既二人餐,知道佢地D雞都唔錯,就試下D雞啦。基本上無骨$36、有骨$32。




餐牌其餘既選擇:




有個小朋友想食豬頸肉,所以後來都點咗碟香茅豬扒併豬頸肉飯。





我都見對面檯有人叫梅菜扣肉飯,我對呢D就冇乜興趣啦。




炸扒好熱氣喎!




小朋友原來想叫卥肉飯,但我地話呢度唔係主力做台式既,叫唔過。




如果冇飯癮既話,大可以試湯麵系列既。





平平地$26食碗兩餸米線又得,常餐都只係$32唧。




要加成十蚊先可以有台式飲品就太貴啦,特飲都要加$6喎,咁不如只加$4要凍飲好過啦。




椰子雞湯,都夠熱,呢碟鹽焗雞飯,賣相都好OK。




咪睇呢碟海南雞好似D雞咁少咁,佢係無骨架,所以疊起咪以為好少咯。個汁好好味,夠醒胃。




飯都幾好食,唔太硬,亦唔會太腍。碟豬扒/豬頸肉飯唔記得影,鬼叫佢係最遲黎架咩,食下食下唔覺都食埋咯,渣都冇,點影呀?

三碟飯,加咗兩個湯同一杯凍檸茶,埋單$116,平過大家樂。

 

7 則留言:

  1. Double Iron Legs2012/6/20 凌晨2:49

    聽聞集團快餐店係好貴,拍得住庸記!
    [版主回覆06/20/2012 08:51:32]係呀, 但又有d好似爸爸果種死硬派, 係都要幫襯佢地架喎.

    回覆刪除
  2. 都有好多款式選擇 價錢亦算合理啦
    [版主回覆06/20/2012 14:13:42]希望佢短期內唔好加價啦.

    回覆刪除
  3. 我試過他們的手打麵,味道不錯!
    [Cat回覆06/21/2012 09:49:55]可以試吓!
    [版主回覆06/20/2012 19:08:07]麵都正咩? 咁就要試下啦.

    回覆刪除
  4. 而家減緊肥, 睇見好心郁呀. >_<
    [版主回覆06/21/2012 08:48:23]樓下有人話手打麵唔錯喎, 咁你至多食雞唔食皮, 唔要油飯, 整碗麵咯.

    回覆刪除
  5. Time Is Changing2012/6/21 下午3:29

    價錢OK wor!~
    [版主回覆06/21/2012 17:12:44]如果佢水準不變既話, 我都應該會回頭既.

    回覆刪除
  6. 價錢和嘢食都得,
    [版主回覆06/21/2012 21:34:49]我頭先去食完, 其實佢地D員工服務態度認真麻麻, 尤其係主管.

    回覆刪除
  7. 呢款餐廳幾有特色,反而大家樂果D就貴夾唔好食
    [版主回覆06/28/2012 09:08:31]服務質素認真麻麻, 但叫做有得轉下口味咁啦.

    回覆刪除