2012年7月1日 星期日

枇杷巷口故人來 (全劇) - 任白戲寶

我細個係煲粵語殘片大既,呢齣枇杷巷口故人來,我真係一D印象都冇,睇怕好多人都未睇過,喜歡粵既朋友,得閒就睇下啦。

http://www.youtube.com/watch?v=d9tdnkiajaY&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=d9tdnkiajaY&feature=player_detailpage#t=51s

6 則留言:

  1. 多謝分享.
    [版主回覆07/01/2012 08:23:55]

    回覆刪除
  2. 粵語殘片?以前電視深夜有得睇,我家老爺成日睇架!
    [版主回覆07/01/2012 11:16:52]我睇既年代, 係下晝放學之後就有得睇架啦.

    回覆刪除
  3. 哈,好戲子
    [版主回覆07/01/2012 11:20:30]

    回覆刪除
  4. Double Iron Legs2012/7/1 下午3:25

    細時除咗煲粵語殘片外,都會近我 Ho-ma 去睇大戲,所以我都睇過好多次!
    [版主回覆07/02/2012 07:35:08]我以前住灣仔, 屋企對面就係香港大舞台, 果度好多戲睇, 但大戲就冇睇過, 可能D大人嫌我地煩掛.

    回覆刪除
  5. 近排我聽番鳳閣恩仇未了情. 阿娘唔中意任白, 所以我冇聽過佢地既歌.
    [黑咪回覆07/03/2012 15:22:38]我阿娘係聽舊馬, 神馬, 紅線女, 可能覺得佢地好D卦.
    [版主回覆07/02/2012 11:43:10]反而去到龍劍笙果個年代, 我第七個家姐就成日買佢地既帶, 猛聽, 煩到C.
    [版主回覆07/02/2012 11:41:47]其實當年任白得唐滌生為佢地寫咗咁多首本名曲, 好多都精簡傳神, 到有返咁上下年紀就會欣賞架啦, 可能你呀媽唔係佢地粉絲, 所以唔興係屋企聽佢地D歌啦. 但我幼稚園就曉唱香夭架啦, 唔係因為屋企人有播, 家姐果陣興國語流行曲, 而係首歌家喻戶曉唧.

    回覆刪除
  6. 乜呢樣你都啱
    [版主回覆07/03/2012 11:05:37]有時睇下粵語殘片都學唔少野架.

    回覆刪除