2012年7月24日 星期二

書法書籤

點解我成日整咁多書法章呢?



養兵千日,用在一時。



若然不做,時辰未到唧。




其實最主要原因,係因為工序太繁複,一路都唔願動手。




不做不做還需做,始終都係要有一D動力令我非做不可既。




唔敢誇口話呢樣野係我首創,我早幾年已經做過一批磁石書法書籤,仲有幸得到世伯既真跡用來雕章呢! 大家可以回顧這兩篇: 
http://blog.yahoo.com/_CE4FCPW4GZQH4X3DQLOP7Z2KYY/articles/36898 http://blog.yahoo.com/_CE4FCPW4GZQH4X3DQLOP7Z2KYY/articles/36857



做呢類書籤損耗大,磁貼既吸攝力亦要對位,當年實在浪費了不少磁貼才掌握到應有技巧。




就算蓋章順利,到用凸字粉這一個工序亦會出現許多有瑕疵既次貨,有時不想浪費太多,就留作自用。




磁石書籤有好多優點: 不容易弄丟、而且看到那一行,也得容易在固定位置標出來。




我自己都算係半個書蟲,所以覺得呢樣產品非常實用。而且翻開書本時,有這樣一個書籤呈現眼前,都多添一點書卷氣啊!




因為製作太麻煩,所以等閒都不送人。其實係孤寒就真!




包裝方面,我都係傾向簡約,全部使用環保紙、雜誌、舊書皮等等。




只要襯色得宜,亦可成為一件大方得體的禮物啊。




我係度只係同大家分享做手作既樂趣架咋,你地千其咪諗住落訂單呀,我死咁懶,點會願做至得架?

日後有機會再義賣既話,先請大家多多支持啦。

7 則留言:

  1. 須然我唔識字,不過都覺得好靚
    [版主回覆07/24/2012 06:49:38]你乜都讚得出口既,我只係覺得實用咋。

    回覆刪除
  2. 好有創意, 仲好靚!
    [版主回覆07/24/2012 08:47:43]大大話話都做過好多書法章, 梗係要好好利用下啦.

    回覆刪除
  3. 好鍾意呢d字,好特別.
    [版主回覆07/24/2012 11:42:45]其實打開本書, 見到個咁既書籤, 都幾型架.

    回覆刪除
  4. 的確好有特色 讚呀
    [版主回覆07/24/2012 14:59:17]

    回覆刪除
  5. 我有幸得到一個呀.
    [版主回覆07/25/2012 07:52:01]咁客氣呀。

    回覆刪除
  6. 妳好有心思,又靚又實用,更有勉勵作用,收到的朋友一定好開心!
    [版主回覆07/26/2012 07:28:54]我都唔敢隨便送人,有時啲野,人地未必啱用架。

    回覆刪除
  7. 言語治療師加英文教師Carley2012/7/31 下午3:32

    嘩!好勁呀!我都試過刻印章,可惜覺得不易掌握呢
    [版主回覆07/31/2012 16:23:37]羅馬唔係一日建成既, 我然我臨老學吹打, 都真係有花過一段日子去浸架.

    回覆刪除