2012年7月26日 星期四

數字油畫



暑假將至,同事紛紛集體訂購數字油畫,供親友的小孩排遣餘暇.

我當然不會錯過機會,順道買幾幅自娛.




我選呢幅黎開始,貪佢比較簡單。一盒包括:顏料、畫架、畫筆及畫布。




上面有晒淺灰色線條及提示數字,跟住數目字既顏色油就得啦。




油親顏色,我習慣由最淺色開始。





晏晝食完飯,仲有四十分鐘剩,快快手開工,油咗咁多。




食晏時間真係要幾忙有幾忙,又要食野,又要吹水,仲要分d時間去玩同上網,真係好快就過,所以第二次作戰,只係油咗件衫仔咋.






再隔多日,又油咗少少。


拎返屋企油埋佢,大功造成!



有一點大家要注意,我懵下懵下,油白時時,諗住圍咗邊先。點知d顏料快乾,回頭已不能將之掃開,所以油得不勻淨。我知D框線係唔均勻,我盡咗力架啦,希望你會喜歡啦。

P.S. 千其咪以為阿乜水鍾意咩公仔,你就走去買幅咁既東東送俾佢慢慢玩呀,要一千擔心機先油得好架。有時呢,愛佢反而害佢,就係咁解啦。

12 則留言:

  1. 油得好靚,同埋,多謝提醒大家.
    [版主回覆07/26/2012 07:33:17]係呀,送俾細路既話,真係幾殘忍架。

    回覆刪除
  2. 成日見倒呢種油畫想玩下, 但都係的唔起心肝 :P
    不過May姨畫得好靚 ^-^
    [版主回覆07/26/2012 10:32:33]呢幅唔靚啦, 因為我第一次做, 但做第二幅既豬嘜就好滿意啦 (雖然畫得都幾差, 但唔多覺架). 大人玩, 幾好玩架.

    回覆刪除
  3. 我果幅好細微的已經比左人地油
    [版主回覆07/26/2012 12:06:30]都知你會縮沙架啦.

    回覆刪除
  4. 你好!!!黎我個BLOG睇下啦...有好多自家制羊毛飾品呀!!!^^
    油畫好靚呀!!!^^
    [版主回覆07/26/2012 21:02:53]

    回覆刪除
  5. 太小的朋友不太合適! 大一點的小朋友會好些!
    [Cat回覆07/27/2012 20:23:16]一定係!
    [版主回覆07/26/2012 21:02:42]中學生會好D.

    回覆刪除
  6. So pretty! I want to order some for my kids too!!
    [版主回覆07/26/2012 21:24:16]佢係係咪仲太細呀?

    回覆刪除
  7. 幾得意, 幾多銀兩?
    [版主回覆07/26/2012 21:18:22]如果香港買, 有D書局賣20-25蚊.

    回覆刪除
  8. 又幾好心機油喎~
    [版主回覆07/26/2012 22:36:51]衰咗你唔覺唧!

    回覆刪除
  9. 我係on車人2012/7/27 凌晨1:33

    你真係好有心機...
    [版主回覆07/27/2012 06:11:59]係架,我都好怕人地送啲我唔願整既手作野俾我架。有時冇興趣既話,真係好難完成到既。

    回覆刪除
  10. 要慢慢逐隻色咁油 都真係要好多心機呀
    [版主回覆07/27/2012 06:12:59]咪睇佢細細幅呀,要慢慢油既話,真係要玩幾粒鐘架。

    回覆刪除
  11. 慢慢油就啱,唔係點消磨個漫長嘅暑假呀
    [版主回覆07/27/2012 21:53:40]要消磨成個暑假既話,就要買多幾幅黎玩啦.

    回覆刪除
  12. Time Is Changing2012/7/29 清晨5:08

    好靚
    [版主回覆07/29/2012 11:47:45]你都整幅玩下啦, 細細幅唔會太耐架咋.

    回覆刪除