2012年7月17日 星期二

高纖糙米南瓜粥

食粽子,最好煲個稀稀地既素粥,平衡下。

今次我用咗四分一個南瓜,其實唔算多啦,呢隻南瓜比較細同埋淡色,係冇咁甜既。



一碗粟米粒



一杯糙米,最好洗洗佢浸一陣先用。我係臨時想起用糙米煲既,所以冇浸到。



求其放D蝦干,沖洗下就算啦,我冇乜時間,要趕住返工。



超級大懶人就梗係唔理三七廿一,放晒D蝦乾同粟米入去先開火煲啦。



水滾啦



加埋D米入去,放心啦,唔會煮唔爛既。



跟手再滾起,又放埋D南瓜入去。



滾十分鐘,蓋好,放返入真空煲入面,夠鐘返工啦喂!



黃昏返到屋企,打開個煲睇下,水汪汪,唔怕既。



睇下D糙米,爆開晒啦。呢個先係重點,因為咁先容易消化架。屋企有老人家或小孩,用糙米煲粥,會更高營養。




我要食稀粥去送粽子麻,咁滾佢十分鐘就算咯。



因為隻南瓜唔係咁熟(青青地既),所以唔會太甜,我放少少鹽調味就算,清清地,咁樣食粽就唔覺滯啦。

8 則留言:

  1. 好似好正
    [版主回覆07/17/2012 08:20:54]呢款粥, 可以隨你喜好煮杰d或者稀d都得架. 易消化.

    回覆刪除
  2. 健康又正呀!
    [版主回覆07/17/2012 08:22:24]高纖又熱量低.

    回覆刪除
  3. Double Iron Legs2012/7/17 上午8:12

    炎夏食粥真係唔錯!
    [版主回覆07/17/2012 08:22:28]我係好鍾意食粥既, 一年四季都會食架.

    回覆刪除
  4. 哩個對腸胃好啊!
    [版主回覆07/17/2012 17:54:14]都幾健康架, 得閒咪煮D食下咯, 最好揀到老身既南瓜, 會好味得多.

    回覆刪除
  5. 哈哈, 南瓜粥清清地, 都係我杯茶架, 不過我會加少少免治豬肉落去.
    [版主回覆07/17/2012 18:20:24]咁雪櫃冇麻, 我又懶得去買呢.

    回覆刪除
  6. 正呀! 好靚添.
    [版主回覆07/17/2012 20:58:36]我今日心大心細,逛超市都爭D買南瓜架啦,但唔多靚,買唔落手,最終煮咗炒飯。

    回覆刪除
  7. 一定好好味。
    [Cat回覆07/18/2012 20:35:27]南瓜一般都好甜呀!
    [版主回覆07/17/2012 21:10:09]咁都係一般味道唧. 個南瓜唔靚呀.

    回覆刪除
  8. 我都好鐘意食粥,呢個粥好正
    [版主回覆07/19/2012 08:38:05]快D叫大人整啦, 南瓜魚粥都唔錯呢!
    [版主回覆07/19/2012 08:37:46]我都好喜歡食粥架.

    回覆刪除