2012年7月6日 星期五

布包鈕小兔子

雖然我只係一個布包鈕初哥,成世人只係整過兩粒布包鈕咁大把,係我眼中,佢唔應該只係一粒鈕黎。



不如加少少變化,令佢變得更可愛吖。

隨手拎起張環保紙,剪了一個長穹形,將塊布碎對摺,再加少少紙口位剪咗兩條長布條。




對摺之後,沿邊縫合,在側邊留一厘米位用作反身。反身完成就挑幾針將開口收起。




我打算咁樣放係粒鈕後面:




用大頭針模擬一下完成既樣子




凹位向前定向後好呢?




都係向前好似好睇D,好啦,可以摺起耳腳,縫實佢啦。




我大約縫咗半寸咁上下啦。



放好對耳仔先定位



後面就係咁既:




見唔見呀? 我係打棟咁夾住中間位個窿咁縫架。






縫穩咗之後,就變成咁啦。耳仔既開合,係由你決定既,想拍埋一齊,下面就縫多針,想兩隻耳仔分開D,可以用少少UHU或熱溶膠定位既。我懶,就咁算啦。




大家可以用佢黎裝飾D袋呀、包包呀、小朋友既衫呀、甚至做髮飾都唔錯架。

12 則留言:

  1. 好有創意呀, 如果擺響布袋或衣物上, 即刻有新意.
    真係要比like你
    [版主回覆07/06/2012 09:21:39]我真係試過, 效果非常好架.

    回覆刪除
  2. May姨既手作都好得意 ^-^ 之前係蝴蝶, 依加有兔仔~
    [小mee回覆07/06/2012 11:17:53]天呀怎麼會! 會覺得May姨你好潮啦
    [版主回覆07/06/2012 10:13:10]不過.... 如果人地知道係一個阿蟬做出黎既, 感覺上可能會大打折扣架!
    [版主回覆07/06/2012 10:12:03]呢隻兔你係我學識咗整第一粒布包鈕之後諗出黎既, 都幾實用架.

    回覆刪除
  3. 用嚟做髮夾俾小朋友都好靚呀
    [版主回覆07/06/2012 10:49:52]係呀, 仲幾可愛架.

    回覆刪除
  4. 好有創意啊! 而且好CUTE啊!
    [版主回覆07/06/2012 19:46:31]咁大家就試下玩啦.

    回覆刪除
  5. 唸得好有創意,超可愛呀!
    [版主回覆07/06/2012 20:06:16]你都不妨整個俾欣欣啦, 又或者教佢整, 當親子活動.

    回覆刪除
  6. 同中國服嘅花鈕有異曲同工之較
    [版主回覆07/07/2012 11:44:33]中國鈕其實係藝術品黎,我讀書時都設計過一件旗袍,都有配上中國結的鈕扣呢。而呢D,只係小玩意,人人都整到架.

    回覆刪除
  7. 四眼妹露比2012/7/7 上午11:05

    又是獨一無二,DIY!
    [版主回覆07/07/2012 11:42:25]唔會獨一無二既,手板眼見功夫,我已經教咗其他人整啦.

    回覆刪除
  8. 好勁呀...創意無限!!
    [版主回覆07/07/2012 13:38:12]好玩架.

    回覆刪除
  9. 唔錯喎,重可以無限變化添。
    [版主回覆07/08/2012 09:33:04]係呀, 真係想點就點架.

    回覆刪除
  10. 好有創意呀!等我得閒都整番個頭夾,送比我家小姐嘅小表妹先……
    [版主回覆07/09/2012 08:48:35]夠晒簡單, 又可愛.

    回覆刪除
  11. 又俾你諗到,有創意!
    [版主回覆07/10/2012 20:12:17]順手拈來就會做到架啦, 其實仲可以有其他變化架.

    回覆刪除
  12. 你巧厲害!
    [版主回覆07/10/2012 20:12:53]係咪好可愛呢?

    回覆刪除