2012年7月4日 星期三

眷村菜

年幾前睇咗呢本書,眷村入面,卧虎藏龍,有好多既簡單又易做既食譜,係好應該發揚光大既。

我諗住搵日依住下面既食譜整黎玩下,貼俾大家睇既。



點鬼知我呢個懶人,真係唔知會拖到何年何月何日,先會的得起心肝整黎玩下。



我見材料咁簡單,又可以只煮一人份量,衰咗都唔會啃唔落吖麻。



兩款輕食都好適合素食人士享用既,希望得得B或者珍珍可以整黎玩下啦。



呢個蕃茄麵亦都係簡單野



只係麵粉加水就得啦,又唔駛搓,又唔駛發酵,即做即吃,又係人少少啱食既野黎。



希望大家實驗成功啦。



8 則留言:

  1. 咦 個蕃茄麵又幾好玩咁喎
    [版主回覆07/04/2012 08:08:09]你得閒都可以試下架.

    回覆刪除
  2. 我想問眷村係邊咖
    [版主回覆07/04/2012 09:19:56]個傻瓜吖, 眷村係指早年, 國民黨調去台灣, d軍人帶埋家眷過去一齊落戶, 大家都住同一區, 就形成眷村啦.

    回覆刪除
  3. 多謝介紹.
    [版主回覆07/04/2012 17:24:49]

    回覆刪除
  4. 多謝分享.
    [版主回覆07/04/2012 17:24:40]

    回覆刪除
  5. 你試咗邊幾款呀?味道如何?
    [版主回覆07/04/2012 17:24:31]我只係覺得呢幾款最值得拎黎做實驗咋, 暑假就黎咯, 咪叫呀小姐試下玩咯.

    回覆刪除
  6. Double Iron Legs2012/7/4 晚上8:58

    我睇台灣戲先知乜嘢係眷村!
    [版主回覆07/04/2012 21:03:49]我冇乜煲劇, 咁耐睇過一齣唔知咩咩我愛你, 俾爸爸成日哦我. 佢一聽到自己唔曉既語言既劇就覺得煩.

    回覆刪除
  7. Time Is Changing2012/7/5 凌晨2:43

    康熙來了有介紹這書
    [版主回覆07/05/2012 09:13:22]係咪? 呢本我年幾前睇架啦.

    回覆刪除
  8. 謝謝分享:眷村菜!
    [版主回覆04/03/2013 06:28:08]我成日都想跟住啲土法去研究下架。

    回覆刪除