2012年7月31日 星期二

貓紋身

呢隻貓,原本係紋身圖案既一部份黎。我見佢幾有型,咪諗住雕黎玩下咯。可能真係有愛貓之人,會將佢放係自己身上都未定架!



出廳,見到爸爸入咗房玩電話,諗住冇死啦,冇人搞住晒。點知雕咗一半,佢就出黎問呢問路,打亂晒我D經脈。而且呢個印都幾複雜下,彎位又多,好傷神,都係做完外框就去抖抖啦。



第二晚再繼續,都花多成粒鐘先可以清理現場。抹乾淨晒,又睇唔到邊度要修,又唔想污染得佢咁緊要,用粉紅色試印。




冇陰功,都有幾多地方要執架,最難係鼻下面既位置。



好似得啦,但又唔多協調。



執完又執,第四印先叫做可以收貨。呢枝筆型印台,係師奶送俾我既,亦都係我既第一個印台黎。用咗幾年啦,仲有色架。



其實個印都唔算大,都係一寸咁上下啦,俾埋個印台仔大家睇下,就睇到佢既大細比例啦。


好啦,叫做了一件心事啦。

3 則留言:

  1. May作品,必屬皆品.100分.
    [版主回覆07/31/2012 08:58:10]要慶祝下咯!

    回覆刪除
  2. 好高難庋啊!
    [Cat回覆08/01/2012 20:43:24]
    [版主回覆07/31/2012 20:50:29]呢個圖本身靚呀, 辛苦D都值.

    回覆刪除
  3. 堅係靚
    [版主回覆07/31/2012 21:57:31]因為係你至愛麻, 你梗係咁講啦.

    回覆刪除