2012年8月1日 星期三

Bibi的熊仔屋

我既同事,好多都睇住Bibi大。尤其佢期日間中上我公司屈蛇,自然更多人錫佢啦。一到佢生日或聖誕節,就會收到大堆既禮物。為免重複,好多人都會問過想要咩先去買。

呢四間熊仔屋,係佢比較心愛既,可能因為賓賓收藏得太好,我地一路都唔知佢放咗係邊?





原來佢地連埋另一間玩具屋,放咗入一個不透明既哈囉媽咪袋入面,再放入一千年都唔會打開既玩具箱入面。直至我最近想搵D唔要既玩具出黎,先發現佢地既芳蹤。真係好似時間囊一樣,入土成十年先有人拎返佢地出黎。






全套四款Forever Friends熊仔屋,手板咁大間(唔計手指喎,即係半隻手掌咁上下大啦),每個場景都有埋幾隻迷仔公仔係入面架。

呢間係睡房,有埋閣仔書房既。





房門、衣櫃門、樟木籠都打得開既。最抵死係張棉被,係可以揭起既。




呢度係後院,有埋樹屋既,係野餐好地方。



吊床真係可以搖架,野餐籃就梗係揭得開啦。



我最鍾意呢間沖涼房啦,都係複式設計,唔好問我隻熊仔點上到去。



睇下磨砂玻璃後面,沖完涼既熊仔幾爽! 污衣籃可以打開,連廁所板都係揭得起架,咁男仔、女仔都用得啦。哎吔,有隻熊仔叉錯腳添!



我相信呢個係客廳黎,起居室連開放式廚房。




雪櫃入面麻麻地多野食啦,張安樂椅都幾舒服既。



D公仔俾我地撈亂晒咁玩,家陣都唔知邊幾隻係邊間屋架啦。

呢盒呢,比較特別,都唔記得係邊個送架啦。





水上樂園黎,要係水度玩先得架。



有嬉水池、水上滑梯、跳板



沙灘椅、大陽傘




見唔見個箭咀呀? 好似係轉到咩冧把,按制就會係果度噴水出黎架。



咁lou gou既野我就好少俾Bibi玩既,所以佢都試過偷偷地拎入toilet,自己加水係度玩架。

其實仲有間小矮人住既屋仔架,可以著燈既添。可惜放咗七個小矮人,連埋白雪公主同巫婆既菲林筒唔知係邊度,所以都係費事影啦。

7 則留言:

  1. 呢套forever friends 熊仔屋我以前都有呀, 不過唔知去晒邊lu, 最有可能性係掉左了
    [版主回覆08/01/2012 09:52:47]我地呢十年夠唔知知佢去咗邊啦!

    回覆刪除
  2. Double Iron Legs2012/8/1 上午10:10

    我哋今次搬屋都揾番好多兩個豬小姐兒時嘅玩具出嚟!依家益晒佢哋兩個表弟妹喇!
    [版主回覆08/01/2012 10:47:05]可以送俾人就最好啦.

    回覆刪除
  3. 咁耐都搵得番……我家小姐D寶貝,搬屋嘅時候都比我丟得七七八八喇!
    [版主回覆08/01/2012 15:02:27]咁應該係你冇當佢d寶貝係寶丫麻. 森林家族同熊仔屋我地都係一齊玩架.

    回覆刪除
  4. Bibi的玩具保存得超好,
    [版主回覆08/01/2012 18:47:31]因為我唔俾佢一次過攤晒所有野咁玩既,而且我地個玩箱係有蓋既。

    回覆刪除
  5. Molly 公路之星2012/8/1 晚上7:14

    oh~~~帶來我的童年回憶啊~~我以前都有2 個polly pocket!!成日帶住去朋友家玩的^_^ forever friend屋仔真係未見過~~
    [Molly 公路之星回覆08/05/2012 18:11:28]i see~~~
    [版主回覆08/03/2012 09:49:00]真名黎架! Bibianna就梗係叫Bibi啦!
    [Molly 公路之星回覆08/03/2012 09:05:31]哈哈~但仍然叫bibi^_^;
    [版主回覆08/02/2012 08:55:08]呢d係十幾年前既玩具黎, Bibi都讀緊大學啦.
    [Molly 公路之星回覆08/02/2012 07:05:56]我記得一個有美人魚,一個好似响沙灘的:) 朋友的係屋企來的~~已經係廿年前的回憶,估唔到仲賣梗啊!!!!!!!
    [版主回覆08/01/2012 20:50:37]咁你果兩個咩款架?

    回覆刪除
  6. 當我還是小朋友時也很想有呢!
    [版主回覆08/01/2012 20:53:37]我係大人都想要, 所以先批準大家買黎送俾佢咯.

    回覆刪除
  7. 哈哈, 點解我無見過呢啲熊仔屋架,
    我以前都有幾隻熊寶寶公仔架, 姨甥仔細細個成日喊, 比佢攬住一隻大熊bear bear, 就吾喊架啦.但隻bear就濕左....
    [版主回覆08/09/2012 14:37:10]Bibi係用好細隻既小貓阿古黎抹眼淚架.

    回覆刪除