2012年8月31日 星期五

紅豆牛奶餅

在美食博覽購入的戰利品: 紅豆牛奶小餅乾,$10三盒



一盒兩包,錫袋密封.拆開一包,沒有一粒是碎的.



好可愛的骨頭形狀




脆口但不覺熱氣,如嘉頓手指餅的質感,入口一陣香濃紅豆味又不太甜,頗像紅豆雪糕.

以這個價錢買入,認真超值,其實每盒收十元亦不為過.

順道介紹這款同系燕麥字母餅




這是我的示範,當我把它送給公司的森麻仔時,他也表現出有點驚喜呢!我相信生產商是有把廿六個字母都焗製出來的,但可否砌出你需要的字詞,就要看看你的運氣啦!



早在廿多年前,康康超市已出了自家品牌的字母小餅乾.想當年,我買了許多包字母餅,抽出要用的字母,組成句子,用錫紙把每組字母掉亂次序包好,再用小盒子盛著,包裝成禮物,送給荷蘭來的朋友,並囑他們在機上才拆開.相信這份小心意,一定為他們帶來一點點的驚喜,亦永遠記得香港這位長髮女孩給他們的祝福.


8 則留言:

  1. 食又可以玩,正呀!
    [版主回覆08/31/2012 07:26:14]d餅仔都幾得意架。

    回覆刪除
  2. 食得又玩得, 一舉兩得呢.
    [版主回覆08/31/2012 09:57:54]字母餅呢條橋, 好氹得人開心架.

    回覆刪除
  3. 正呀! 好有紅豆味
    [版主回覆08/31/2012 09:57:37]幾特別下.

    回覆刪除
  4. 咁有心既禮物,我都未收過啊!你真好了!
    [版主回覆08/31/2012 21:15:55]咁係因為你冇識到我呢亭有情趣既朋友唧.

    回覆刪除
  5. 幾得意, 有得玩又有得食 又益智.
    [版主回覆08/31/2012 23:08:20]呢D東東, 我廿幾年前就玩啦. 點解咁多人唔曉既呢?

    回覆刪除
  6. Pandora 香傭講法文2012/9/2 凌晨4:53

    你d手指好修長喎^^
    [版主回覆09/02/2012 08:25:29]已經縐晒皮咯.

    回覆刪除
  7. Double Iron Legs2012/9/2 下午6:05

    我就想試吓燕麥字母餅喎!
    [版主回覆09/02/2012 21:01:47]呢款唔好味既,咪買。康康超市出果隻好食啲。若然只係用啲字母黎傳情達意,唔諗住食既話,就冇所謂。

    回覆刪除
  8. 可愛的造型!
    [版主回覆09/08/2012 22:38:33]cute

    回覆刪除