2012年8月28日 星期二

西芹炒魚柳

有日,嬸嬸醒我兩塊魚柳,加一樽愛心咸菜胡椒豬肚湯。




放工即刻要試下先! 

原本諗住就咁煮啲飯,整咸菜胡椒豬肚湯飯就算架啦。但返到去,又好想試下呢啲澳洲入口既多莉魚柳喎。



因為啲魚柳原本係放係冰格既,所以我放工用保溫袋拎到返屋企,仲未解凍。我拎咗一塊黎試食,另一塊放返入雪櫃。隨意沖洗一下,連水都冇索乾。好心急要做下實驗。

我斜切件魚柳,8mm至1cm厚。因為未解凍得晒,所以好易切得平整。



跟住用黑椒粉及鹽調味,再加粟粉撈勻。(唔係事必要黑椒粉,只係我用晒D胡椒粉唧。)



先測試魚既味道,我煎薄薄的兩小塊來試味。唔,呢款多莉魚腥咗啲喎,唔適合就咁煎黎食,咁就要用另一種方法處理啦。



大家記唔記得頭先我係冇索乾水架? 我專登既,一來我塊魚柳根本未解凍,入面含水量會較多,洗完索乾都冇用。二來我跟住既處理方法,跟本就唔駛索乾水份既。人懶吖嘛! 而且仲可以慳功夫兼慳埋廚房紙,一舉兩得。

好,我先煮滾半小煱水,將魚柳快手夾入去,d水變返蝦眼水(咩叫蝦眼水? 咪有小氣泡開始升出黎咯),就收火。用筷子搞幾下,令魚柳均勻受熱,隔水備用。呢個時候,魚柳應該熟咗大半架啦。

點解唔就咁倒晒兜魚柳入去? 你唔記得拿? 兜魚柳加咗鹽同黑椒粉,再撈粟粉,之後係會出水架,夾魚柳入煲度,就可以隔開果啲好渾濁既魚水啦嘛。

另備少少滾水,加少少鹽,灼一灼啲西芹(即係飛水呀),隔水備用。



嗄? 唔知點處理啲西芹? 拿,我只係用咗兩瓣架咋,清洗乾淨之後,就用刨將向外一面既表皮薄薄削去,由頂部節位以下,向外屈斷,順勢將藏在中間的粗纖維(筋)撕出。若成功的話,西芹表面應該會呈坑紋。未能一次撕到底,亦可從另一面(即接近根部的一邊)向外屈,再撕去餘下的粗纖維。然後斜切成粗條。

因為要快炒,驚手忙腳亂既話,就係飛過水既魚柳上加定少少蠔油啦(唔駛多架,用黎吊下味唧)。



我係超級懶人,所以一切從簡。先在鑊內放油,爆香薑片。

一口氣將西芹及魚柳回鑊,駛出幾下拋鑊功夫,好快就將呢個小炒煮好啦。



咁樣整啲魚柳,就唔腥啦,一來係西芹同薑片既功勞,二來大部份既腥氣都去晒d水度啦(你唔記得頭先我將d魚柳飛過水咩?)。加上少少蠔油吊味,咁就變成色香味俱全既西芹炒魚柳啦。



睇下: 爸爸個飯盒係咪充滿愛心呢?



我當然唔執輸啦,係蒸飯果陣,順便燉返熱啲湯。先用多少白飯試下我呢碟小炒,味道確係唔錯。跟住再加啲白飯去啲咸菜胡椒豬肚湯度,實行食湯飯,真係超滿足呀!



幸福其實好簡單架咋!

4 則留言:

  1. 四眼妹露比2012/8/28 上午11:00

    我煮就唔簡單架啦!亞女幾點返!
    [版主回覆08/28/2012 11:17:27]肥佬煮咪易咯, 同一個方法, 處理雞柳都一樣架咋.

    回覆刪除
  2. Molly 公路之星2012/8/28 上午11:55

    好正呀~我又學到嘢la~成日唔知點可以快速去就西芹d衣,
    依款魚柳我响澳洲都未試過整, 响supermarket見過, 但老公話依隻魚唔好味
    我諗係佢只係直接煎嚟食, 下次我試下用你的方法
    等佢試下先~~hehehe(佢以前都唔鍾意食馬餃魚的, 我網上找了些中式食譜來做
    佢都係食到 lam lam利~鬼佬就整係識煎魚~)
    [版主回覆08/28/2012 12:16:51]你即管試下呢個方法啦, 想好味D, 放多少少蒜片薑片起鑊啦. 呢個方法, 用雞胸肉都得架, 一樣好味. 只要有少少蠔油吊味, 就唔同晒架啦.

    回覆刪除
  3. 好好味啊! 我都要試吓!
    [版主回覆08/28/2012 22:10:23]咁簡單就梗係應該試下啦!

    回覆刪除
  4. 嘩!!乜第一幅相果樽野好似D標本咁嘅
    魚柳炒得好靚,冇散到
    [版主回覆08/29/2012 07:02:23]就當起肉炒球咯。
    [版主回覆08/29/2012 07:01:33]你成日有魚食,呢啲簡單野,你地都可以整下,轉下口味。

    回覆刪除