2012年8月3日 星期五

魚露炒飯

一枝魚露,係我屋企係幾難毀滅下既。




我今次就用佢黎炒飯。

材料有: 薑米、蔥粒




雞蛋



蝦仁切粒,加少少胡椒粉同魚露,炒到八成熟。我係臨時要整既,所以D蝦仁係由冰格取出,用水沖淨,再用廚房紙索乾就切,加入調味就即炒。



免治肉,我用豉油、鹽、糖及粟粉調味。




炒熟兜起備用




冷飯用餐具搓鬆




用油爆香薑米(蔥未有咁快落住,但我將佢同D蔥粒放得太埋,唔覺意加咗D唧)



將飯炒熱,加蝦粒及肉碎,兜炒一輪,到佢地都幾熱下先得喎。






中間撥出一個窿,加幾滴油,下一隻蛋



快手兜亂



主角又出場,放D魚露再炒下。最好就拋下鑊,令佢更均勻。



最後加蔥粒,炒幾下,你就聞到蔥既香味架啦。



好快脆,香噴噴既魚露炒飯就整好啦。見唔見到煙呢?





可以收火畢起佢啦



呢兩兜就係我同爸爸既飯盒啦。


9 則留言:

  1. Double Iron Legs2012/8/3 清晨7:45

    我依家好多時煮餸都會加幾滴去提味㗎 !
    [版主回覆08/03/2012 09:03:33]我就好少落呢d既, 有時煮咖哩我都會落d既.

    回覆刪除
  2. 咁多料炒飯加魚露超正呀!
    [版主回覆08/03/2012 09:02:54]幾好食架.

    回覆刪除
  3. 炒飯加魚露 惹味呀
    [版主回覆08/03/2012 10:01:09]用黎醃雪藏蝦都好唧.

    回覆刪除
  4. 點解要係中間撥出一個窿,加幾滴油,先可以下隻蛋呀? 可以解釋比我知嗎? 因我成日炒飯都炒得唔靚嘅....
    [版主回覆08/03/2012 19:21:37]我想係咁意煎下隻蛋,咁做,除左翻炒時會做到蛋漿包住飯粒既效果,仲會食到少少蛋碎,啲炒飯望落去咪又靚仔啲咯。果少少油係令隻蛋炒得香啲既唧。

    回覆刪除
  5. 簡單易煮!
    [Cat回覆08/06/2012 20:53:37]
    [版主回覆08/03/2012 21:32:35]我咁C懶, 就梗係煮埋D簡單野架啦.

    回覆刪除
  6. 魚露是味道鮮美的調味品,亦是越南菜不可缺的調味。
    [版主回覆08/04/2012 13:09:25]所以間用來煮餸都唔錯架.

    回覆刪除
  7. ღ。Yuen Yan。ღ2012/8/6 上午9:07

    見到都想食
    [版主回覆08/06/2012 10:14:21]咁簡單既野, 最啱小倆口, 你第日都整下啦.

    回覆刪除
  8. My lovely baby2012/8/9 上午11:42

    我女好鍾意魚露架,我當豉油咁用,仲可以整魚露豬扒同雞翼架,又可用來炒米粉!
    [版主回覆08/09/2012 13:57:53]夏天我就會用佢黎整冷盆, 魚露雞腳/翼尖.

    回覆刪除
  9. may姨, 不如你得閒post下魚雞翼尖整法, 超有興趣.
    [版主回覆08/09/2012 14:36:07]咁要等Bibi返黎先喎, 冇人幫手食點得?

    回覆刪除