2012年8月15日 星期三

西瓜糖

都幾鍾意買零食,好多時唔食都睇下.今次就衰係呢個鹽字手上.

細個既時候,紅寶石餐廳日頭係餐廳,晚間又會變成擺酒既地方,高檔次既酒席,最後係會有一片片既西瓜奉客既.除咗刀叉之外,仲有一樽鹽係檯面,用黎灑在西瓜上吃.小朋友就梗係唔會放鹽黎食架啦,所以我從來都唔知放咗鹽係咩味既.

見到呢包糖仔,咦,有鹽架喎.會唔會好似有鹽既牛奶糖咁,feel到少少咸味既呢?



一包入面有齊紅肉西瓜同埋黃肉西瓜,好似幾好咁喎.



開出黎睇,真係有d失望,乜咁厚架!你唔做咁大粒得唔得呀?




我都預左係人工味道架啦,但係,鹽唔係好貴既唧,做乜一啲感覺都冇架?

嗒晒外面層糖面,咬入去,係gummy feel既,食落好似紅肉西瓜甜過黃肉西瓜.都唔知係咪心理作用呢?

有冇西瓜味?我覺得係西瓜皮既味多d咯!

8 則留言:

  1. 以前好鍾意食,現在好少食呀!
    [版主回覆08/15/2012 08:38:21]我都只係食咗兩粒就俾晒人食咯.

    回覆刪除
  2. 粒糖嘅形狀都幾靚,加番D分啦!
    [版主回覆08/15/2012 08:38:06]同幅圖爭好遠喎!

    回覆刪除
  3. 又幾特別喎
    [版主回覆08/15/2012 10:16:25]果d梅粉其實都有糖精架, 所以冇益既.

    回覆刪除
  4. 博師奶Mrs.blog2012/8/15 中午12:09

    西瓜皮既味都唔錯噃haha~~
    [版主回覆08/15/2012 16:04:21]以我對糖果評級標準 (品質, 價錢, 造型, 味道, 氣味, 創意), 佢算唔及格架啦.

    回覆刪除
  5. Double Iron Legs2012/8/15 下午2:09

    比較少食糖添!
    [版主回覆08/15/2012 16:03:02]我鍾意試新野!

    回覆刪除
  6. 外形不太似啊! 我想也不太好味!
    [Cat回覆08/16/2012 22:15:28]當然!
    [版主回覆08/15/2012 21:55:26]實在太令我失望啦, 不過咁, 唔試過又點知呢?

    回覆刪除
  7. 剛食咗粒"能得利" 好懷念嘅味道
    [版主回覆08/16/2012 13:54:05]以前佢既橡皮糖係好正既, 但依家配方唔同晒, 都唔係果種晶瑩剔透既質感啦.

    回覆刪除
  8. 講到好似我都食緊咁樣
    [白果魚神回覆08/17/2012 15:24:10]等第日個乖孫識食糖就話佢知,係May姨教我嘅
    [版主回覆08/17/2012 06:24:43]你少食糖,但第日為左氹孫,就會對零食有多啲研究架啦。開始留意下咩有益既茶點啦。

    回覆刪除