2012年8月7日 星期二

變奏

一口氣做咗十幾粒花花



加返粗橡筋,寄咗四粒去美國俾Bibi。等佢地一屋四個女孩子一人一條紮頭髮。真係估唔到佢地都好喜歡,連Bibi都話靚至難得吖麻,不枉我整俾佢地。



其實黑白色都唔差架。睇我隻手呢部份,真係點估到係屬於個肥C9架?





估唔到啡色格仔布既效果都幾好喎。



做夠一對先!


始終都想用下呢D髮夾仔




做朵細粒D既花花黎睇下先。



都係大咗D喎。


 

再整細D,T恤布黎咋,唔係燈芯絨。



呢個尺碼就差不多啦,但越細粒,越難做,要花雙部時間才完成。



放在正常大細既布花傍邊,比例就好明顯。



用普通布做粒細既睇下先。





求其剪,做出黎同之前果朵差不多大細,都幾靚。




有同事話要拎黎做耳環(我地真係擺過係個深麻仔耳邊併下架,真係幾靚,青春真係無價),袖口鈕,裝飾頭箍等等。好呀,你地做啦,做啦,隨便剪D材料去玩啦。

難得有人犧牲咗隻兔仔,俾我解剖。我有大量兔肉供應,大家隨便享用,我諗你肯做幾多粒花花都會夠用架啦。

11 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2012/8/7 凌晨2:31

    5花瓣靚呀 (i only know how to do 6瓣!!)
    [版主回覆08/07/2012 06:31:35]做五瓣,斷估就得架啦,就算少少唔均稱,都冇乜所謂啦。學我話齋: 唔覺嘅!
    [版主回覆08/07/2012 06:29:36]道理都係一樣唧,先做打橫對稱的兩條線,令花花一分為二,再分成三等份咪得咯,只係我覺得五瓣靚啲唧。

    回覆刪除
  2. 花好靚,100分.
    [版主回覆08/07/2012 06:26:14]

    回覆刪除
  3. 這個花襯格仔紋特別靚啊!
    [版主回覆08/07/2012 20:08:53]我其實都唔係專登既, 因為我只得呢D布架咋.

    回覆刪除
  4. 花花好靚呀!
    [版主回覆08/07/2012 22:35:39]靚就試下玩啦, 好易做架咋.

    回覆刪除
  5. Double Iron Legs2012/8/7 晚上11:37

    我都係鍾意黑白嗰個!
    [版主回覆08/08/2012 06:34:08]黑白色真係幾靚架。

    回覆刪除
  6. carola_handmade卡露娜2012/8/8 凌晨1:40

    好令呀!中2 啡色格仔果個!~
    [版主回覆08/08/2012 06:34:52]我都估唔到出黎既效果咁好。

    回覆刪除
  7. 真係好鬼C靚啫:)
    [版主回覆08/08/2012 08:37:43]人人都做到架,得我今日就教一個唔拎針線既人做,希望佢都成功啦。

    回覆刪除
  8. 整嚟送比人都好呀~
    [版主回覆08/08/2012 14:46:28]就係,所以我已經教左好多人整啦。

    回覆刪除
  9. 好靚
    [版主回覆08/08/2012 17:19:47]

    回覆刪除
  10. 好靚啊~~細路女用會好可愛喔~~
    [版主回覆09/17/2012 07:25:18]我俾過幾歲,十幾歲同廿幾歲既俏嬌娃戴上,全部都好合適。

    回覆刪除