2012年8月16日 星期四

我的童年回憶 - 夏日大獎賞

週末天氣熱,吃吃雪條解暑.

從前,脆皮雪條真係有花生碎架,而家係少少類似脆米既東東.



人大了,覺得枝雪條薄咗,細咗.但時至今日,仍然有夏日獎賞活動.

雖然我走入七仔只買了一枝出來吃,但都俾我中獎.E喎,對一對中咗咩先.



獎我食多條,都好呀!




細個果陣就係士多換既,依家就去返七仔換就得啦.

直到目前為止,買咗六枝雪條,食出四枝贈食:一條脆皮樂,三條豆豆樂.

換返黎既,仲有兩枝未食,即係仲有兩次中獎機會.就算都係落空,成績都非常唔錯啦.

最新消息:換返黎果兩枝,都有一枝中獎,又多一次機會啦!

5 則留言:

  1. 菠蘿叉燒包2012/8/16 上午11:04

    日日食雪條.........
    [版主回覆08/16/2012 11:15:38]食完, 中咗, 去換, 又食過, 又中過, 再去換咁咯.

    回覆刪除
  2. 我記得仲有旺寶同鳳仙 又係令人懷念嘅味道
    [版主回覆08/16/2012 18:22:21]鳳仙只係卅幾年前先開始有,旺寶原本叫冰糕條既。依家較少見可能因為出左好多唔同口味既冰糕條掛。

    回覆刪除
  3. 嘩! 咁好彩!我細個食親都唔中,好無奈啊!
    [版主回覆08/16/2012 23:51:24]都幾開心架。

    回覆刪除
  4. 次次都中獎米食極都有囉
    [版主回覆08/17/2012 06:22:35]真係有可能架。

    回覆刪除
  5. 細過有買過.但係,無中獎.
    [版主回覆08/20/2012 17:00:37]冇理由未中過架喎, 以我今次食既經驗, 中獎機率都幾高下.

    回覆刪除