2012年8月20日 星期一

鵝滿~~豉筷~~落滴耗~~耳痛

又一個春田花花印,難度在震震震既線同多斷口位,某程度上可能會叫易,因為衰咗冇人知.



掛住煲劇,放咗係屋企成個月都冇理佢.




終於的起心肝整啦:45分鐘,係做咗咁多咋!
 



接爸爸放工,食埋飯返屋企再繼續,總算雕晒d線位.




削去多餘部份,再飛邊. 




清好一隻啦 




第二隻都搞掂埋

 

做乜唔見晒d印台架?咁唯有用住個白色試印啦.


 


要震既都震晒,要斷既都斷埋,隻豬腳趾都修好啦,基本上搞掂晒.



唔用顏色印台都有度好既,起碼可以保留神秘感同新鮮感,到我真係用黎整野,上埋色,感覺就會完全唔同架啦.

6 則留言:

  1. 得意又靚呀!
    [版主回覆08/20/2012 16:59:45]

    回覆刪除
  2. 禾最愛的麥兜麥嘜啊!
    [版主回覆08/21/2012 09:03:32]乜你唔係最鍾意貓架咩?

    回覆刪除
  3. 未有仔仔之前最愛!
    [版主回覆08/21/2012 21:57:24]諗返起, 細個果陣我都鍾意過Sanrio既公仔既, 以前冇乜得揀, 依家就好多款式咯.

    回覆刪除
  4. 好可愛啊!
    [版主回覆08/21/2012 21:55:43]

    回覆刪除
  5. 震震吓就攪惦一個印章,好似好容易咁樣
    [白果魚神回覆08/25/2012 04:03:07]車!!整整整之嘛,容乜易吖(講野)!!!!!!!!
    [版主回覆08/24/2012 07:32:02]你都識講啦,好似吖嘛。正如我拎住粒波子咁大既粘土,就可以整個蛋糕啦,咁係咪人人都整到呢? 答案: 係得既! 只係製成品個樣有少少分別唧。

    回覆刪除
  6. Moonwalk Kitty2012/8/24 晚上11:10

    Like!!! 𠵱?麥兜個胎印呢?
    [Moonwalk Kitty回覆08/26/2012 17:57:43]明晒!
    [版主回覆08/24/2012 23:37:32]呢樣野要上色時先放架. 專登只俾黑白色出鏡, 到真係做咗產品出黎, 收果位就唔會見過啦.

    回覆刪除