2012年7月25日 星期三

越南新椒



既然俄B聖誕老人無疾而終,咁唯有另謀出路,唔好晒咗D泥吖麻。

今次我試種越南來的佳麗:



痴痴地等,終於都肯啋下我。



都好既,因為佢,我對部電話既拍攝功能亦進步咗。睇下幾清!




過多日,佢就抬起頭啦,睇怕過埋個週末,佢就會整走個莢啦。




點知過咗週末,頂帽仲係度,身邊無啦啦又多咗個小朋友。




真係冇佢符?



努力呀,連呀妹都長到咁高啦,我都見佢有努力過既,下午再睇佢,已經好盡力咁撐開塊葉啦。



點解搞咗咁多日,頂帽都仲係甩唔到呢?




塊葉都開始唔靚,成組葉屈到側晒,隔離位終於忍唔住出手幫佢.



佢話屈得太耐,塊葉就會畸形,都係幫下佢,家陣舒服晒.



原來屈咗幾日,佢真係小兒麻痺呀.




一路兩塊葉都係縐既



仲唔似呀妹咁,曉攤開.



雖然塊葉仲係好縐,但中間既一組葉仔出黎啦。




冇呃你架,換個角度就睇得清楚D啦。
 



可惜佢長得好慢



過咗成個星期先有咁既成績咋。



至於呀妹呢,因為發育得好D,連塊葉都好似大塊D咁。但係,佢天生就有缺憾,見唔見呀?新長出黎既葉係得一塊架咋,唔係兩塊。



又過兩日,阿妹又多塊葉仔啦。

`

由於人地寄養既一梱燈籠椒正在結果,所以真係唔好意思,個風水位借佢地坐一陣,俾多D光線佢地吸收下。過多幾個星期,等佢地既情況穩定D,再俾你地搬返上去。

希望你地生生性性,快高長大啦。

10 則留言:

  1. 生長得慢,肯定係唔夠陽光,千昕唔好拔苗助長就得喇
    [版主回覆07/25/2012 07:55:41]我地會以有限既資源,令佢健康成長既。係得咁多燈光架咋!

    回覆刪除
  2. Double Iron Legs2012/7/25 清晨6:52

    有時種嘢都要好有耐性架!祝願佢哋快高長大!
    [版主回覆07/25/2012 07:53:54]佢地總算穩穩定定啦

    回覆刪除
  3. 種嘢一定要有耐性,祝快高長大!同埋,係人氣話題的生活點滴見到你.
    [版主回覆07/25/2012 21:32:49]啊! 收到.
    [欣欣媽媽回覆07/25/2012 20:48:41]係生活點滴.用咗Bibi的日記一則.
    [版主回覆07/25/2012 07:53:15]生活點滴? 用左邊篇呀?

    回覆刪除
  4. 殷師奶 HeBi Yuen2012/7/25 下午2:18

    辣椒真係好粗生
    唔好放戶外....可能會有好虫
    [版主回覆07/25/2012 14:56:23]我放係公司咋, 應該冇事既. 之前種意迷你燈龍椒都有收成. 你睇下: http://blog.yahoo.com/_CE4FCPW4GZQH4X3DQLOP7Z2KYY/articles/116204/category/%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E9%BB%9E%E6%BB%B4

    回覆刪除
  5. Farming Cherrie2012/7/25 下午3:01

    辣椒嗎?
    雖然粗生, 但炎熱的天然會比較合種啊, 放在office 的話可能有難度。
    [版主回覆07/25/2012 16:36:12]希望佢生生性性啦, 我地都係度種過迷你燈籠椒, 雖然生得慢D, 但都叫有收成呀! http://blog.yahoo.com/_CE4FCPW4GZQH4X3DQLOP7Z2KYY/articles/116204/category/%E5%B7%A5%E4%BD%9C%E9%BB%9E%E6%BB%B4

    回覆刪除
  6. 四眼妹露比2012/7/25 下午5:29

    完成任務啦.有靈感拎來寫字樓俾妳!
    [版主回覆07/25/2012 17:59:41]好呀, 你真醒!

    回覆刪除
  7. 這植物不是户外的嗎?
    [Cat回覆07/25/2012 21:38:12]
    [版主回覆07/25/2012 21:32:14]種到咪種咯.

    回覆刪除
  8. 佢生命力好強,係office都爬到起身,唔簡單哩﹗
    [版主回覆07/26/2012 06:12:56]佢未算,羅漢松仲勁呀。我搞到佢枯左(啡色),用浸返,都會還魂,真係驚人。

    回覆刪除
  9. 俄B聖誕老人係咩嚟架?植物?
    [版主回覆07/26/2012 22:37:27]你擺到明唔係我忠實fans啦, 仲好講既?
    睇下啦: http://blog.yahoo.com/_CE4FCPW4GZQH4X3DQLOP7Z2KYY/articles/556278

    回覆刪除
  10. 種嘢我真係還有排學!最近先買左盆紫羅蘭返公司試下照顧下,遲些學下你剪左底層的葉浸下根先
    [版主回覆07/27/2012 23:31:44]我地種野好求其, 好隨意, 種得好就故然好啦, 種得唔好我又唔緊, 所以佢地通常都好粗生既.

    回覆刪除