2012年9月7日 星期五

夢遊 - 吳建豪

自從Bibi上學後,我看電視的時間日漸減少,閱讀報章亦只顧找合適她的材料,收音機亦少開。所以基本上對各劇集、歌星、藝人並不熟悉。連早年熱爆的F4,我只是略聽過他們的名字而已。

剛過去的暑假,Bibi到了外地實習,正好讓我也嚐嚐媽子級活動 : 煲劇。

看了一齣台劇"我愛巧克力",超老土的劇情,沒留意男主角的名字,只記得他有一雙像林憶蓮的矇豬眼,插曲的歌聲似乎出自他口,不俗。湊巧在圖書館看到了這本書,瞧瞧封面人物的嘴,好像很眼熟。




翻翻內頁,一定是他了!



看看他小時候的相片,是個小胖子呢。



在女人堆中長大的男生,總有被她們欺負的好日子。



長到青少年期,還是胖呼呼的,要變成今天的肌肉男可不容易。收看劇集時也奇怪,這娘娘腔的男生,怎會有這一副身段? 原來他比各位女藝人更刻苦修練"終身事業"呢。



我對吳建豪一點認識也沒有,不知他很會跳舞。看過這本書,就知他今天得來不易。








羅馬並非一天便建成的,希望這本書對時下青少年,有正面的影響。


6 則留言:

  1. 多謝分享.
    [版主回覆09/07/2012 07:12:33]

    回覆刪除
  2. 以前套流星花園佢有份做的
    [版主回覆09/07/2012 10:02:56]書本梗係會美化佢地既, 呢點我都明, 但若然新一代睇咗呢位仁兄既成長故事, 就當少少勵志, 都唔錯既.

    回覆刪除
  3. 我家小姐讀幼稚園已經鍾意睇佢地架喇,流星花園嘛!我最記得都係F4裏面其中一個嘅髮型,好長、好飄逸架!
    [版主回覆09/07/2012 10:01:51]我冇睇電視, 所以唔識佢地, 但當年d妹妹仔咁喜歡佢地, 一定有原因既, 只係我已經超齡去欣賞佢地唧.

    回覆刪除
  4. 我可不認識他, 只有報紙看過!
    [Cat回覆09/10/2012 21:34:15]me too!
    [版主回覆09/08/2012 22:41:26]我都幾背架, 所以見到都唔知佢係乜水.

    回覆刪除
  5. 原來他以前是有點胖的.
    [版主回覆09/22/2012 23:17:47]我諗佢既朋友冇見佢一大輪,都會好震驚架。

    回覆刪除
  6. 請問本書系邊度買架?
    [版主回覆04/10/2013 15:37:41]圖書館有得借啦, 唔駛買既. 香港中央圖書館、沙田公共圖書館、荃灣公共圖書館、屯門公共圖書館、香港仔公共圖書館、牛頭角公共圖書館、上水公共圖書館、大埔公共圖書館、土瓜灣公共圖書館、東涌公共圖書館都有, 唔就腳就預約呢本書都得架.

    回覆刪除