2012年9月26日 星期三

雪糕姐姐

市中心間老麥雪糕站冇咗,換上呢間雪糕店。




為表支持,見到有團購咯喎,我梗係要買返幾張雪糕券,捧下場既。


可以用$13食杯細既,又或者加多$4,食杯大少少兩款口味既。


用北海渡牛奶做既意大利雪糕


都幾多款口味架


我要咗完熟香桃同綠茶。綠茶味相當正,基本上單一口味食佢都唔錯。

其實啲雪糕都幾難畢既,要下下一畢就係適當份量,認真唔易。


啲雪糕姐姐真係畢到手軟



年青人係應該磨練下既,呢份工當然比同人補習既待遇差好遠,而且會辛苦好多,但學唔學到野,就你自己既造化啦。 




我企係度食,遠遠觀察一輪,實在都幾忙碌,不停有人試食同買雪糕。好彩繁忙時間都有四個人係店面,如果得兩個女仔既話,實在會手忙腳亂。而阿日本仔老闆呢,真係好勤力,企足全日,亦都好忙咁係度做雪糕。佢既辛苦,大家都有眼見,亦都可算係俾D年青人做個榜樣,等佢地知唔辛苦邊得世間財呢個道理。

6 則留言:

  1. 我覺得日本人做嘢好勤力,所以,要好好學習.
    [欣欣媽媽回覆09/26/2012 16:51:35]希望啦!
    [版主回覆09/26/2012 12:34:00]出黎做野, 見得多反面教材, 偶爾有啲似返啲人樣既野佢地睇下, 好過我地日哦夜哦架, 包包.
    [菠蘿叉燒包回覆09/26/2012 11:30:51]希望佢地有眼見啦, 笑左
    [版主回覆09/26/2012 10:39:41]佢地有佢地做野既堅持既, 刻苦呢樣野, 年青人好少做得到, 希望佢地有眼見啦.

    回覆刪除
  2. 日本人真係有佢自己一套, 有些地方係值得學習!,
    [版主回覆09/26/2012 15:15:09]細路都係要俾人教既, 就由得個日本仔教佢啦!

    回覆刪除
  3. 唔該我要紅酒櫻桃呀!
    [版主回覆09/27/2012 07:21:21]聽講有款榴槤味,日日新鮮製造,好快賣晒,仲正呀!

    回覆刪除
  4. 我都很認同年青的時候應該要磨鍊一下, 遇到挫折都可以好快起番身.
    [版主回覆09/27/2012 20:07:55]我眼下見既大孛畢業生, 多數都係港孩, 有好多都五穀不分, 家務都不懂. 傻下傻下又畢業啦, 又話出黎做事啦.

    回覆刪除
  5. 呢個夏天, 我食左好多盒Dreyers呢.
    [版主回覆09/28/2012 08:42:01]好多盒添呀? 我地好似都只係食過兩盒哈仔, 三盒Dreyers咋.

    回覆刪除
  6. Moonwalk Kitty2012/10/3 下午6:30

    冇食雪糕好耐了
    [版主回覆10/03/2012 22:21:07]身子差就咪食住, 來日方長呀.

    回覆刪除