2012年9月14日 星期五

US的斬穫

Bibi回港,剛趕得及送我生日禮物。這是一枚迪迪尼襟章。



可以打開既,都幾特別。


佢仲買咗盒阿森一族橡皮圈




公司安排到阿特蘭大迪迪尼玩兩日既戰利品





美國版罐頭湯,入面有公仔粉既,味道不外如是,但總會叫人歡喜,送俾佢既死黨就最啱。



其餘既野費事影啦,都夜啦,我第日仲要返工架。

9 則留言:

  1. Molly 公路之星2012/9/14 清晨6:17

    MICKEY襟章好精緻呀~!!我細個都好鍾意儲依D嘢~金寶湯响澳洲也有依款, 連買一包KID SIZE蘋果同啤梨包裝上都有TOY STORY的公仔ga~~
    [版主回覆09/14/2012 08:15:39]嘩,咁正! 可惜我阿仔雖然係澳洲人,但佢呢個爺爺級別,早就同啲得意野絕緣,成日帶埋啲我冇興趣既手信俾我。

    回覆刪除
  2. 襟章好靚,湯都有海錦寶寶,正呀!
    [版主回覆09/14/2012 09:14:07]係呀, 一路食, 一路都咁開心架.

    回覆刪除
  3. 那個湯有海綿寶寶最有趣!
    [版主回覆09/14/2012 10:53:06]可惜香港冇.

    回覆刪除
  4. spongebob!I like it!
    [版主回覆09/14/2012 16:04:48]其實粒派大星仲靚仔啦!

    回覆刪除
  5. Double Iron Legs2012/9/14 下午5:03

    阿森一族橡皮圈幾特別!
    [版主回覆09/14/2012 21:00:05]係, 呢D橡筋都興咗幾年架啦.

    回覆刪除
  6. May 姨:
    ~近年細路好興, 卡通人物橡皮圈, 個個細路都要買!!
    ~好多米奇老鼠飾物!! cute!!
    [版主回覆09/15/2012 10:30:12]其實紮起又咪同普通橡筋一樣. 但係呢條橋實在好, 而且款式多, 梗有一款搏到你歡心. 價錢又平, 為起上黎兩蚊港紙既花費一包,起碼都有十零條玩下。

    回覆刪除
  7. D商品咁吸引, 抵佢咁成功,
    [版主回覆09/16/2012 15:58:28]其實幕後都好多功臣既, 而且果一大群人, 都有共同理念, 先可以越做越成功架.

    回覆刪除
  8. 捱完騾仔番嚟仲記得買手信比你喎,抵錫!
    [版主回覆09/18/2012 07:04:58]我期間都寄過幾次野俾佢開心下,咁佢都應該識做啦。

    回覆刪除
  9. D罐頭湯封面好靚
    [版主回覆09/18/2012 20:55:06]都幾可愛架.
    [版主回覆09/18/2012 20:55:04]都幾可愛架.

    回覆刪除