2012年9月24日 星期一

米奇老鼠經典版

Bibi有日同我講: 做咩你唔整米奇老鼠呀? 你整經典版啦.

米奇老鼠好咩? 咁呀, 等我考慮下啦. 週末要同人食飯, 呀主角好喜歡米奇老鼠架喎, 咁好啦, 我就整黎睇下啦!




原來都唔係好難咋喎



睇佢幾靚仔!



用粉紅色先



個嘴既線條粗咗d喎



執一執就靚晒



佢地好似好好傾咁喎



股票版仲靚, 我都非常滿意. 我諗可以印落BB T-shirt, 手巾仔, 口水肩, 口金度, 都會好靚唧!



就等我連埋張卡仔,送俾呀壽星啦!



算你好運氣,咁啱我又有張咁既色既環保紙喎,真係襯到絕呀!



拿,我就只係用Whatsapp影既,實物其實係靚好多架。

唔信你就問下阿壽星啦!

7 則留言:

  1. 靚到無得頂.

    回覆刪除
  2. 我可以做證
    [版主回覆09/24/2012 20:18:44]

    回覆刪除
  3. May姨的印仔功力真的很好!
    小mee覺得這隻米奇老鼠呢~ 就算是在迪迪尼有得賣, 手工也沒你做的好~ ^0^
    [版主回覆09/24/2012 20:18:21]一般整黎自己玩既, 就冇事既.
    [版主回覆09/24/2012 20:18:04]你又咪咁誇啦, 人地唔告我侵權已經好俾面啦.

    回覆刪除
  4. 靚靚~~
    [版主回覆09/25/2012 07:30:29]

    回覆刪除
  5. 真係好靚!
    [Cat回覆09/26/2012 12:34:46]也要一雙巧手!
    [版主回覆09/25/2012 07:30:28]用心整,多數都靚既。

    回覆刪除
  6. 我已經覺得好靚喇bor~~~ 實物仲要靚好多添? 嚇c人咩!
    [版主回覆09/26/2012 09:45:45]咁我用手機影相就梗係冇咁靚仔架啦.

    回覆刪除
  7. WaKaKa 開心手作2012/10/9 晚上11:13

    嘩! 跟正板一樣!
    [版主回覆10/10/2012 14:34:48]因為佢線條簡單唧.

    回覆刪除