2013年2月5日 星期二

蒜醋

我家姐傳咗篇講關於蒜醋既文章黎俾我,話蒜頭浸醋,有助減肥、降血壓、預防糖尿病、治療關節炎、癌症、高血壓、糖尿病、發炎、傷風、流行性感冒、痴肥、失眠、暗瘡、通血管等等.

材料:473亳升米醋一瓶,蒜頭粒一斤去衣。


製法:把米醋分裝兩瓶(每瓶二百三十六點五亳升),把蒜頭粒平均的分別放入兩瓶醋內,封蓋,放在陰涼的地方,浸二十日後才開始飲用。


服用方法:每一次一大茶匙,倒入杯中,用溫水或涼水稀釋飲服。早餐後一次,晚餐後一次.(不要空肚飲)。蒜頭味不好聞,可加蜂蜜飲用,飲完後,口腔會有甘甜.(若事後覺口中蒜味太大,可用粗鹽刷牙,粗鹽也可潔白牙齒.)飲第一次時可能有利尿情況,成日都要去小便,不過之後就正常了,大便也會順暢.

睇落好似幾簡單易做.幾個同事都有興趣做下呢個實驗,反正食大家唔壞既,我地一於試下.


一不做,二不休,嬸嬸派咗佢既工人姐姐出馬,幫我地搣咗四斤蒜頭返黎,分開每袋一斤,用密實袋封住.


 

信唔過中國既米醋,可以用平平地既美國醋,十零蚊枝,但都幾酸下.我地選用冇咁酸既日本醋.約廿蚊樽,原文話用473毫升搭一斤米醋既,呢樽只係500百毫升唧,多少少唔怕啦.




我地用鎚仔隔住密實袋係咁意鎚爆d蒜子



變成咁,最好擹佢十五分鐘,等d蒜素可以有時間產生.

 

倒入樽度


 

再加米醋


 

呢個係早輪同事請食薑醋既大玻璃樽黎,一斤蒜頭加一樽醋都只係得咁多架咋.




兩斤蒜頭加兩枝醋既分量:



三斤蒜頭加三枝醋既分量:
 




四斤蒜頭加四枝醋既分量:



貼返張哩寶先!等廿日就可以開封啦.



我諗一個大樽係可以整到五斤蒜頭既,不過,我地又唔駛去到咁盡既.



浸咗一日,開始變藍色啦.







第三日,仲藍得緊要,如果唔係人地事先聲明會變藍色,真係俾佢嚇親呀!



第四日,都仍然好藍,因為係用唔同既手機影既,所以d色有偏差,肉眼睇呢就同前一日一樣咁藍既.



22/1,顏色由藍氾綠啦,但仲係好深色,嬸嬸話擔心到28/1果日,都未變返冇色喎.





28/1啦!可以剪彩咯!見唔見到D色墨綠D呢?




我地用個茶壺黎隔渣



再酙入原身既醋樽度,方便大家飲用.



飲一茶匙就夠架啦,我唔開水啦,就咁啪咗就飲返d暖水.



味道如何?勁似點熏蹄食果d醋咯,但就唔會太酸既.飲完之後,我就冇乜大反應,冇話利尿喎.但有男同事回報:話飲咗好舒暢,個肚仔冇谷住谷住咁.有冇咁勁呀?你估仙丹咩!

9 則留言:

  1. 通常藍色、綠色係有毒嘅顏色,咕唔到原來係仙丹
    [版主回覆02/05/2013 09:36:54]其實味道都唔差, 可以接受既. 尤其我呢d日本醋, 係就係貴少少, 但就唔會太酸.

    回覆刪除
  2. 嘩!原來咁犀利,多謝分享.
    [版主回覆02/05/2013 09:36:14]呢樣野就啱晒你, 唔會食壞你, 自己郁手, 又安全衛生.

    回覆刪除
  3. Double Iron Legs2013/2/5 上午8:30

    蒜頭嘅功效都好廣!
    [版主回覆02/05/2013 09:35:33]係架, 平價又健康.

    回覆刪除
  4. 好神奇呀~~
    [版主回覆02/05/2013 10:45:08]其實要整, 一d都唔難, 何妨一試呢?

    回覆刪除
  5. 好利害!
    [版主回覆02/05/2013 14:13:43]有興趣咪試下玩咯.

    回覆刪除
  6. 請問係吾係一斤醋加一斤蒜頭咁上下份量呀, 另外吾好意思請問一斤醋 = 幾多 ml , 同埋一斤蒜頭大概幾多粒到 , 因家中沒有磅, thx
    [毛 n 虎回覆02/05/2013 14:45:51]明白了, 謝謝...即係用對眼來 " 量 " 咁上下..thx
    [版主回覆02/05/2013 14:42:01]不如簡單d啦, 你咪計佢幾多毫升啦, 蒜頭呢, 大大小小, 一斤未必係有幾多隻既. 你就放d蒜頭入容器度, 然後先倒醋, 剛好蓋過面咪得咯. 你可以參考下我上面果幅一斤蒜子, 加咗五百毫升醋既水位架, 係咪多咗廿幾毫升, 水份好似多咗少少咁呢? 稀的多, 冇乜所謂啦! 一枝五百毫升既醋, 其實係冇一斤架. 我地都唔興計斤斤聲咁黎量流質既東東架啦, 液體密度高d就重d, 密度低d就會輕d架麻. 咁可唔可以解決到你既疑問呢?

    回覆刪除
  7. 我相信蒜醋是對身體好的!
    [版主回覆02/05/2013 15:15:44]雖然簡單, 但對好多人黎講, 要刻服呢個心理障礙都唔係易架. 就算你肯捱義氣, 整埋俾人, 人地都未必會領情. 最好都係果個人自己想試, 自己郁手去整啦. 呢個農曆年假, 將會有好多人係度玩呢樣野啦!

    回覆刪除
  8. Moonwalk Kitty2013/2/5 下午3:50

    藍色果吓好恐怖啊~~
    [Moonwalk Kitty回覆02/05/2013 19:14:51]又係喎
    [版主回覆02/05/2013 17:02:19]如果唔係人地一早講明, 我都會嚇親呀! 但呢樣野似乎都好啱你喎.

    回覆刪除
  9. 勁! 不過 小心太酸會損害牙既琺瑯質.
    [版主回覆02/05/2013 23:00:09]我地係用匙就咁飲,然後即刻飲返啲暖水,所以冇乜機會過牙既。
    [版主回覆02/05/2013 22:59:59]我地係用匙就咁飲,然後即刻飲返啲暖水,所以冇乜機會過牙既。

    回覆刪除