2013年2月21日 星期四

蛇年竹報平安, 富貴吉祥 (七)

最初做好果三盆,我選咗一盆出黎,係收爐果日帶返公司送俾嬸嬸。

係,我去到年廿七,手頭都仲係得第一盆試驗品同兩盆新添架咋。
 


我揀呢棵黎上盆


咁我仲要係咁意加返D裝飾先有賀年氣氛架。所以我特別做了一批小揮春。我搵唔到大紅色既環保紙,唯有用有少少坑紋既環保信封黎整啦。




咪以為佢地易做呀,膠紙係唔可以好燙貼咁蝕係呢D坑紋紙度既,所以刮刮刮都花咗好多時間,尤其佢地打個乞嚏都會飛走既。




選咗一對,就貼好佢,呢個就係我今年既定案啦,可以送俾嬸嬸架啦。係未送出去之前,我都有俾其他同事觀賞下,大家都好興奮咁爭住要同佢拍寫真。



年廿八,洗邋遢,我請咗假去洗刷抹刮。好慶幸自己有呢個決定,正好俾少少時間我走盞,去完成埋呢D年禮。


八棵內膽排排企。


再添埋外圍既竹,就成形啦。



呢度九盆架啦



要上盆啦,我得返好少綠色粘土咋喎,要再搓過呀? 好煩喎,咁點好呢? 早幾個月,Bibi呃鬼造月餅,用剩咗好多蓮蓉,咁就用埋佢啦。


我用咗黎做內膽


再蓋一層綠色上面,鉗出草紋。


再上盆


再逐一貼上小揮春


因為做多咗一棵試驗品,所以唔夠盆用,我既盆仔存貨,已經用晒,咁點呢?

咁唯有用塊圓木做底,將試驗品果棵放上去,做set日式架啦。




雖然送咗一棵俾人,依家仍然有十盆係度。



人人都好想自己係幸運兒,可以配給到一盆。

有d朋友仲話: 你做開又唔做多d!

嗄? 你估啤出黎架,每盆都要好幾小時先完成到架,縱使我已經係一個熟手女工,d工序都係唔慳得既。以呢盆野既獨特性,相信喜歡收藏迷你小物珍品既朋友都好願意訂購,尤其用黎送俾德高望重既長輩,一定會令佢地好開心唧! 但我實在冇咁多時間同心機去整咁多出黎。


今次,我決定留返棵俾自己,



我既富貴竹林就係咁誕生架啦。



俾個高炒既角度大家睇下:



呢個係蛇年富貴竹陣,正好為蛇年添喜氣,恭喜! 恭喜!


10 則留言:

  1. Double Iron Legs2013/2/21 凌晨12:58

    像真度好高!好有新年氣氛!
    [版主回覆02/21/2013 06:45:52]其實啲竹有好多品種同顏色,我公司同事種既就比較綠,市面呢輪就多數係青色既,我嫌佢黃gum gum唔夠醒神,所以情願做綠啲呢隻。
    [版主回覆02/21/2013 06:45:15]其實啲竹有好多品種同顏色,我公司同事種既就比較綠,市面呢輪就多數係青色既,我嫌佢黃gum gum唔夠醒神,所以情願做綠啲呢隻。
    [版主回覆02/21/2013 06:44:25]其實啲竹有好多品種同顏色,我公司同事種既就比較綠,市面呢輪就多數係青色既,我嫌佢黃gum gum唔夠醒神,所以情願做綠啲呢隻。

    回覆刪除
  2. 一次過做咁多,辛苦你,靚到絕頂.
    [版主回覆02/21/2013 07:28:06]今年,大家既視力都麻麻啦,好多個唔拎返個大眼仔,都睇唔到我兩張揮春寫乜啦。下次或者要整啲大返少少既野咯。

    回覆刪除
  3. 勁到冇得頂
    [版主回覆02/21/2013 14:24:06]

    回覆刪除
  4. 真係好似同好靚呀!
    [版主回覆02/21/2013 20:15:14]算係蛇年第一炮啦!

    回覆刪除
  5. 勁呀!!!!
    [版主回覆02/22/2013 06:15:53]你都見證住佢地既誕生架啦。

    回覆刪除
  6. 竹報平安
    [版主回覆02/22/2013 06:16:15]好意頭呀!

    回覆刪除
  7. 下年造桃花!!!
    [版主回覆02/22/2013 12:24:49]我最怕做花, 好煩架!

    回覆刪除
  8. 妳真的好好心機,而且手藝精湛!我好喜歡這些竹仔!!!!!!
    [版主回覆02/22/2013 16:22:44]好多朋友都喜歡佢地架!

    回覆刪除
  9. 真係好靚, 又有意思, 你o的朋友真幸福, 能夠擁有咁有心思o既禮物~
    [版主回覆02/27/2013 18:16:37]永遠有你疼愛的人在週邊,人生才有動力呢!

    回覆刪除
  10. 嘩! 咁多盆! 真係好多兄弟姐妹......
    不過我今年除了整富貴竹俾家姐哥哥, 另外還做了牡丹送給長輩.
    [版主回覆03/22/2013 11:24:41]牡丹我都未整過, 睇怕要好好研究下先整到啦. 我呢隻係盲頭烏蠅黎, 要修練一大輪先發到功架!

    回覆刪除